Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Regenlaarsjes schoon krijgen?!?!

Hallo allemaal,

Mijn dochtertje heeft zich gisteren vermaakt in een modderplas. Nu bleek de plas dieper te zijn dan zij dacht dus ze zat van top tot teen onder de modder. Nu zijn haar regenlaarzen aan de binnenkant dus heel erg smerig. Kan ik die laarsen nog schoon krijgen of is dat onbegonnen werk?!?! En als het kan hoe pak ik dit dan aan?

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes Muppet2829

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In de wasmachine ermee!

wasmiddel in de laars , het duurt wel even voordat de binnankant weer droog is.

muppet2829

muppet2829

27-08-2010 om 11:18 Topicstarter

Maar.......

......smelt die regenlaars dan niet of moet dat op 30 gradenwas gedaan worden?!?! Ik heb net een nieuwe wasmachine en heb geen zin in gesmolten laars in de trommel zeg maar haha.

Nee hoor

je bedoelt toch een rubberlaarsje ? Test maar onder de hete kraan, gebeurt echt niks mee, je hoeft het toch niet op kookwas te doen ?

muppet2829

muppet2829

27-08-2010 om 11:30 Topicstarter

Zo'n rubber laarsje idd. Ik ga het zeker niet op kookwas doen hoor haha. Nou mooi dank je wel voor de tip! Ik ga ze dit weekend maar eens even wassen.

Groetjes Muppet

neteret mut

neteret mut

27-08-2010 om 12:00

Douche

gewoon de douchekop erin stoppen en dan laten spuiten. Wel boven de douchebak dan kan het vuile water zo het putje in. Werkte voor mij altijd goed genoeg. Als er veel modder in zit krijg je dat in je wasmachine en ik zou dat niet willen in een nieuwe.

muppet2829

muppet2829

27-08-2010 om 12:10 Topicstarter

Ik doe

ze denk ik eerst een tijdje onder de douche om alle rotzooi kwijt te zijn en daarna in de wasmachine. Nee ik wil ook geen zand in mijn machine, want dan wordt manlief gek hihi. En ik ook, want ik kan niet zonder wasmachine.......(zoals ieder huishouden)

Niet in de wasmachine

zou ik niet doen, mijn zus haar (redelijk nieuwe) wasmachine bleek bijv, niet opgewassen (leuk woord in dit verband) tegen het wassen van een slaapzak omdat deze,tijdens het wassen te zwaar werd. Ik zie zo ook laarsjes vollopen en te zwaar worden...(?!)

Tirza G.

Tirza G.

28-08-2010 om 12:19

Maar mien

Die laarsjes lopen ook gewoon weer leeg hoor, die houden het water niet vast zoals een slaapzak

Tirza

Tirza

ja, dat is ook zo, ik zit te mutsen...ik zag voor mijn ogen ook nog eens een paar 'grote mensenlaarzen' dat is ook nog eens heel wat anders dan een paar kinderlaarsjes..
:-S

muppet2829

muppet2829

29-08-2010 om 15:54 Topicstarter

Oei

Ja zo'n slaapzak kan heel erg zwaar worden idd. Nou ik heb er het volgende op gevonden: Ik was de boel aan het uitspoelen in bad en toen heb ik bij de laarzen wat wasmiddel gedaan. Ik heb ze een poosje laten weken en toen nog geprobeerd met een borstel om het een beetje schoon te krijgen. EN daarna heel vaak uitspoelen. Het lijkt nu wel weer aardig schoon. Iemand een idee hoelang het duurt voordat het weer droog is?!?!

groetjes Muppet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.