Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Choco La

Choco La

26-06-2010 om 21:36

Riem maakt gaatjes in shirts, welke riem kan ik dan gebruiken?

Ik heb de laatste weken al veel shirts en tuniekjes weg kunnen doen, omdat ze op mijn buik vol met gaatjes zitten. Ik weet bijna zeker dat dit door mijn riem komt (anders zou ik het ook niet weten).
Ik kan echter geen broek dragen zonder riem, dus dat is geen optie. Ik heb nu een gewone leren riem met metalen gesp. Welke riem kan ik beter gebruiken? Het moet iets zijn wat wat zachter is en mijn kleding niet stuk maakt.
Wie heeft een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen tips

maar wel herkenning......ik lees mee.

Gr Pham

mimali

mimali

26-06-2010 om 22:45

Wel een tip

Ik heb sinds een tijdje een riem waar het pinnetje in het andere gedeelte valt..dus er zit een uitsparing in het metaal..
Sindsdien heb ik geen last meer van gaatjes wat ik met riemen waar het pinnetje erop viel ook altijd gaatjes had.

Groetjes..

Andere riem

Let eens goed op bij het kopen van een andere riem.

Ik had ook een riem met een pin die er bovenop lag. Het uiteinde van die pin bleek best scherp en ook ik had gaatjes, duurde even tot ik bedacht dat het door mijn riem kwam.

Andere riem gekocht, weg probleem. Wat mijn voorganger al zegt: als de pin meer in een uitsparing valt, dan zijn je problemen weg.

Minet

Minet

27-06-2010 om 13:10

Geen riem maar.....

een sjaaltje of strikceintuur van een rokje of jurk pakken en die als riem door de lusjes halen. Het scheelt hier heel veel gaatjes!

bibi63

bibi63

27-06-2010 om 13:49

Combinatie pinnetje van riem en.......

..... aanrecht. Ik kwam tot de conclusie dat ik veel tegen het aanrecht aan stond. Hierdoor had het pinnetje van de riem dus NOG meer kans gaatjes te maken.
De tip van een stoffen koord ga ik zeker proberen!
Groetjes,
Bibi

Puck

Puck

28-06-2010 om 10:09

Ligt niet aan riem

Bij mij ligt het niet aan de riem want die draag ik nooit. En toch hebben veel van mijn shirts gaatjes. Ik denk dat het bij mij vooral de knoop vande broek in combi met een aanrecht ofzo is. Tja, niet meer aan het aanrecht staan dan maar...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.