Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

judiths mama

judiths mama

25-10-2008 om 20:08

Rommel in de schuur!

Grrr... 5 fietsen in de schuur, 1 grote step, 1 kleine step, 1 skippybal, losse zooi, bbq, bakjes, bakken, speelgoed... waar laat ik het??!!

Kortom, hebben jullie gouden tips voor het organiseren van je schuur?

...ik dacht dat opruimwoede bij de voorjaarsschoonmaak hoorde (die ik al nooit doe) maar bij mij is het nu ingeslagen. Alles moet worden opgeruimd!...

Bedankt voor de tips!
Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

25-10-2008 om 20:51

Nee hoor

ik heb er ook last van.
Het begint bij het creeren van opberg ruimte. Ik weet niet of je ook stelling kasten hebt staan. Ik heb in mijn berging (2x4m) aan 1 kant Gorm stellingkasten van Ikea geplaatst. Daarin staan allerlei dozen en bakken. Met oa de kleren van dochterlief die nu toch wel weg kunnen kleiner wordt ze tenslotte niet.
De kampeerspullen staan in 2 mega bakken ivm vocht.
Door de stelling kasten kan ik 4x zoveel troep kwijt.

groet,
Angela

Minet

Minet

25-10-2008 om 23:02

Haken en kastjes

wij hebben veel haken aan de muur en het plafond gemaakt waar vanalles en nogwat aan opgehangen kan worden. Voor de ballen een reusachtig strandnet aan een haak waar die rondslingerende dingen keurig in blijven hangen.
Aan de achterwand hebben wij de bovenkastjes van onze oude keuken gehangen, ideale oplossing blijkt dat te zijn voor alle tuin/verf/andere zooi.
verder een groot rek met schappen waarop de bbq/twinnyload en wat andere grotere zaken liggen.
vVerder staan er 5 volwassen-fietsen in een een brommer.
Maar ophangen, dat is echt een enorme ruimtewinner.

Polly Shearman

Polly Shearman

26-10-2008 om 17:38

Jeetje

onze schuur is dan wel van steen, met een plat dak maar verder even groot als die van pelle,
onze fietsen staan echter allemaal buiten, omdat ze niet in de schuur passen. Met veel moeite kan ik onze grote vriezer bereiken die er in staat. Maar wat er verder allemaal in zit wil je niet weten. Het meeste valt onder de catogorie "stel-dat-ik-het-ooit-nog-eens-nodig-heb-spullen"
oh mijn man kan zo goed dingen weggooien... NOT !!!

judiths mama

judiths mama

27-10-2008 om 20:07

Ohh, polly

dan valt het bij mij nog reuze mee! Alle fietsen passen er nog in.

Allemaal bedankt voor de tips, het meeste doen we inderdaad al: stellingkast, dingen ophangen, dus voor de rest is het een kwestie van niet te veel bewaren!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.