Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

29-10-2008 om 06:50

Rooklucht

Afgelopen zaterdagavond is hier een feestje gegeven en ik heb, helemaal tegen onze gewoonte in, gezegd dat er wel gerookt mocht worden en dat is stevig gedaan, zo te ruiken (ik was er niet bij). Er stond wel een raam open en er staat sindsdien constant een klein raampje open, maar ik raak de lucht niet kwijt uit de kamer. Is daar een ultieme tip voor, wat helpt? ( En nee, nooit meer roken tijdens een feestje hier

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

29-10-2008 om 07:31

Kaars

Er zijn speciale kaarsjes te krijgen bij Blokker,als je die aansteekt zou de rooklucht moeten verdwijnen!
Groetjes,Bastet

smirre

smirre

29-10-2008 om 09:10

Reina

Ik heb zo'n gevalletje in het stopcontact met after-tabacco.Raampje erbij open en dan ben je de geur zo kwijt.Nou ja zo..binnen een paar uurtjes.

Puck2

Puck2

29-10-2008 om 09:26

Neet als smirre

hier ook zo'n Brise after tabacco. Stinkt ook wel maar niet zo erg als een sigarettenlucht en na een paar uurtjes is de brise-lucht weer makkelijk weg te krijgen door flink de ramen tegen elkaar open te zetten. Ik heb 'm altijd bij me als we op vakantie gaan en ik niet zeker weet of ik een rookvrij huisje krijg.

Wierook

als je van wierook houd,,brand 1 of 2 maal een stokje en de rooklucht is weg.

Roos

Roos

29-10-2008 om 14:40

Azijn

In een pan water met veel azijn koken en dat in de kamer zetten en laten afkoelen wil ook wel eens helpen.
Roos

reina

reina

30-10-2008 om 07:15

Dank

Morgen ben ik vrij en ga jullie tips proberen

bibi63

bibi63

30-10-2008 om 16:02

En voor de volgende keer (als die nog komt....)

Niet naderhand, maar ten tijde van het roken, natte sponsen hoog neerleggen (op kasten e.d.), dat helpt heel behoorlijk om weinig stank te hebben de volgende dag.
Groetjes
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.