Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MIG

MIG

27-10-2008 om 16:17

Rumba rups

wie o wie is in het bezit van het gezelschapsspel de rumba rups. Dochter heeft het op haar lijstje staan voor de sint maar om eerlijk te zijn lijkt het me niet echt een leuk spel. Wie heeft het thuis en kan me er meer over vertellen. Oja dochter is vijf jaar oud. Gr.MIG

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sjaan

sjaan

27-10-2008 om 16:57

Wij..

Mijn zoontje vind het een leuk spel. De rups beweegt op muziek en dan moet je de balletjes 1 voor 1 op de handjes van de rups leggen met een soort pincet. Je kunt het met 4 spelers maximaal doen.

Het is geen makkelijk spel, omdat het leggen van die balletjes nogal een precies werkje is.

Persoonlijk vind ik het niet echt een leuk spel, na 2 potjes heb ik het wel weer gezien. Maar goed mijn zoontje vind het geweldig. Dus daar koop je hem voor.

Wij hebben andere spelletjes zoals rollit junior waarbij je iets meer na moet denken en het spel spannender is. Dat is hierbij niet.......

Moeilijk he! succes met je keus!

Meyke

Meyke

27-10-2008 om 19:07

Hier

Op de een of andere manier trekt het kinderen erg aan, de reclame en de doos. Vorig jaar ook gekocht omdat ik anders aan zo weinig op het lijstje tegemoet kwam ) Ik word er zelf doodzenuwachtig van en vind het vreselijk. Kinderen hebben het ook amper gespeeld en het staat nu op zolder te verstoffen.

suus36

suus36

27-10-2008 om 20:21

Beetje miskoop

hoi,

ik heb het gekocht. In het begin wel grappig, maar ze zijn er snel op uitgekeken. Bovendien zijn we al een paar balletjes kwijt, je zoekt je rot

Ik moet zeggen dat ik wel veel van die zooi in huis heb, waar ze weinig mee spelen. Pokemonkaarten worden versleten en het schoolbord, o ja en het spel solo. maar de rest.......

Groetjes,
Suus

Meyke

Meyke

28-10-2008 om 20:19

Neeeeee,

dat wil ik MIG dus niet aandoen )
En inderdaad, je zoekt je helemaal suf naar de balletjes. Wij hebben van die kinderen die daar precies 2 seconden naar zoeken en dan zeggen dat zij ze niet kunnen vinden, dus lig ik zelf steeds op de grond omdat ik het dan toch zonde vind.
Qua spellen kijk ik intussen naar de doos: hoe groter de doos, hoe beroerder het spel.
En de doos van de Rumba rups is groooooot!

MIG

MIG

29-10-2008 om 10:28

Ff verder kijken, hinkelspel?

Hallo allemaal, dank je wel voor jullie reacties! ik ben er echt blij mee, weer een miskoop minder...Ik was er al bang voor...wij hebben inderdaad ook al meerdere spelen die leuk zijn voor twee keer en dan nooit meer...
Ik ga dus ook verder kijken. een ander spel op haar lijst is het nieuwe spel van twister (een hinkelspel). Heeft iemand daar ervaring mee...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.