Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mirreke

mirreke

11-11-2010 om 14:26

's ochtends naar doetinchem. druk?

Volgende week moet ik om 9 uur in doetinchem zijn. Ik kom vanuit richting 's Heerenberg. Wat kan ik verwachten? Files, of valt het richting Doetinchem allemaal wel mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

11-11-2010 om 15:12

Welnee

Dat is niet druk hoor, als je over de A12/A18 gaat kun je hooguit even wat langzaam rijdend verkeer op de rijbaan hebben vanaf Beek tot de aansluiting A18, maar dan heb je over een mogelijke vertraging van enkele minuten schat ik.
Eer zijn wel wegwerkzaamheden in die regio (kijk bijvoorbeeld hier: http://www.gelderland.nl/smartsite.dws?id=14860 ) maar die betreffen provinciale wegen.
Als je via de provinciale wegen van 's-Heerenberg naar Doetinchem rijdt (N316) kun je er iets meer hinder van ondervinden in de omgeving van Zeddam.

mirreke

mirreke

12-11-2010 om 20:04

Dank!

Ik rij idd via de provinciale weg. Dank voor je link! Daar kan ik wel wat mee.

Morgana Fata

Morgana Fata

12-11-2010 om 23:20

Brug

Ik sluit me helemaal aan bij Sancy. Het enige wat me later nog te binnenschoot is de brug bij Emmerich en het stuk daarna. Als je daar over moet in de spits zal ik wel wat extra tijd en een potje geduld incalculeren. Ik weet natuurlijk niet hoe dicht je bij Kleve woont (wel nieuwsgierig naar, als ex Duitsland bewoonster)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.