Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

13-10-2013 om 12:13

scheermesjes, welke?

Omdat ik voor mijn vorige scheersysteem geen mesjes meer kon kopen, heb ik een paar maanden geleden Etos-huismerk scheermes gekocht. En dat bevalt niet. Na het scheren ontdek ik overal nog plukjes haren op mijn benen, en vooral mijn oksels zien er uit alsof Staatsbosbeheer met rupsbanden er door heen gereden is. Ik ga me zo langzamerhand steeds meer harige Harry voelen. Wat is wel een goed scheermes? Het gaat dus om scheren onder de douche, met losse scheermesjes.

Katniss

Katniss

13-10-2013 om 12:26

Venus

Ik heb wel huismerken geprobeerd en van die wegwerpmesjes (dus houder en mesje wegwerpen), maar het beste vind ik toch de Gilette Venus. Ik koop dan wel de goedkoopste, in een blauw doosje ca. 12 euro voor 4, want anders vind ik het echt te duur worden. Overigens heb ik nog betere resultaten met de Wilkinson mesjes van mijn vriend, maar die zijn weer een categorie duurder.

Mesje van echtgenoot

Mijn man koopt altijd zo`n pakket van Gillette met een stuk of 12 houdertjes en mesjes. Daar pik ik er èèn van en kan er lang mee doen. Ik gebruik ook zijn scheerschuim. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig haargroei heb en me maar zelden hoef te scheren. Onder de douche vind ik ook het prettigst. Dus ook Gillette, maar voor mannen of voor vrouwen maakt mij niet uit.

ook gilette

Ik gebruik ook een gilettemesje van mijn man,de sensor geloof ik. en dan met doucheschuim die lekker vet is, bv voor droge huid. Ik vind dat veel fijner dan scheerschuim of olie.

enne...

eigen mesje dan he, niet samen

Tango

Tango

13-10-2013 om 22:15

Ook van man

En die heeft gewoon scheermesjes van de Aldi, maar die zijn prima. Heb eens gekeken naar een damesversie bij Aldi, maar die is er dus helaas niet.
Ik heb ook weleens van die goedkope wegwerpmesjes gekocht maar dat vond ik helemaal niets. En die van Etos heb ik ook eens gehad maar vond ik echt minder goed dan die van de Aldi.
Scheren doe ik ook altijd onder de douche, gewoon met doucheschuim.

Fiorucci

Fiorucci

14-10-2013 om 07:31

Venus

Etos huismerk is vreselijk, ik koop de wegwerpmesjes van Gilette Venus.

Dineke69

Dineke69

16-10-2013 om 10:20

Koop niet de

mesjes die je via facebook advertenties "gratis" kunt proberen. (3,90 verzendkosten) Je bent dan meteen lid zonder dat je het doorhebt, en krijgt vervolgzendingen.
Na bellen verzekerde de mevrouw me dat ik lid-af was, maar ik moet het nog zien...........

Harige Hetty

Harige Hetty

16-10-2013 om 10:33

Verschil

Iemand zegt dat er ergens geen damesversie van is. Maar wat dan het verschil tussen de herenmesjes en de damesmesjes, afgezien van het design?

bibi63

bibi63

16-10-2013 om 21:44

Kruitvat!

Eigen merk Kruitvat vindt ik helemaal oke! Daarvoor AH, maar dat was niks.
gr. Bibi

bibi63

bibi63

16-10-2013 om 21:45

Oja

Ik zeep me ook gewoon in met doucheschuim, werkt perfect, geen gedoe met scheerschuim.
Bibi

Puck

Puck

17-10-2013 om 09:05

Venus en verschil

Ik ben ook helemaal voor de Venus, eigen merk mesjes "schuren" meer lijkt het wel en dan zie ik er na afloop niet uit.
En volgens mij is het verschil tussen mannen en vrouwenmesjes dat vrouwenmesjes beter met langere haartjes overweg kunnen zonder direct verstopt te gaan zitten.

scheermes

scheermes

17-10-2013 om 13:28

Dineke,

Idd, ik heb het zelf meegemaakt, gratis scheermesjes en dan zonder dat je erom gevraagd hebt een hele rits toegestuurd krijgen binnen 4 weken, rekening van 35 euro, incassoburo erop. Voor wie dit overkomt; alles wat je ongevraagd opgestuurd krijgt (van dezelfde firma bv ook boxershorts of sokken) mag je houden en hoef je niet te betalen volgens de wet! Laat je niet intimideren, ze hebben geen poot om op te staan.

Bellefleur

Bellefleur

24-10-2013 om 10:41

ik begrijp het niet meer

Ik krijg het idee dat ik scheermesjes van andere merken op mijn Etoshuismerk scheerdinges kan zetten? Ik koop liever geen complete scheerdingesen in zo'n plastic zakje, omdat ik denk dat dat meer milieubelastend is. En nu we het er toch over hebben, hoe heet zo'n scheerdinges eigenlijk? Ik bedoel dus het geval waar je het scheermesje inklikt. (Niet het bewaardoosje natuurlijk)

Erik

Erik

12-11-2014 om 19:16

Nieuwe ontdekking

Ik maak sinds kort gebruik van scheermesjes, gekocht op smoothglide.nl
Nog geen 2,50 per mesjes, gewoon met Ideal afrekenen, gratis opgestuurd en prima kwaliteit. Hiervoor had ik Gillette, dat is stukken duurder.

Annet

Annet

12-11-2014 om 19:38

Je bent grappig Erik

Dit is een discussie uit 2013 en het gaat over scheermesjes voor vrouwen.
Heb je daar ook ervaring mee?
Of wil je graag reclame maken en speur je daarvoor het internet af?

+ Brunette +

+ Brunette +

12-11-2014 om 20:40

Gilette Fusion of een ander duur systeem

de aanschafkosten zijn even slikken maar je doet veeeeeeeeeel langer met een mesje dan goedkope systemen. Volgens mij is de hoofdreden voor het bestaan van damesmesjes dat de man in huis zich er niet ongevraagd mee gaat scheren. En misschien ook omdat het scheren dan minder aanvoelt als een "mannelijke" bezigheid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.