Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kimbim

kimbim

09-10-2008 om 15:24

Schommel?

Waar koop ik een nieuwe schommel (die van ons is gescheurd) dus gewoon het zitje met touwen zeg maar niet een toestel.
bedankt. kim

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

Bij een speelgoedwinkel, tuincentrum, boerenbond, hornbach...

Merla

Merla

09-10-2008 om 17:25

Gamma of doeland oid

Ik zou geen plastic zitje meer nemen maar een houten! Die van de Gamma of Doeland zijn in elk geval goed.

Annet

Annet

09-10-2008 om 18:55

Touwen met gele kunststof band

Wij zijn heel blij met een schommel van de bouwmarkt. Het is geen plankje maar een gele band. Die kan weinig kwaad als die tegen iemand zwaait. En iedereen past op de schommel, van klein kind tot volwassene.
Volgens mij komt die uit de serie van jungle gym.

Merla

Merla

09-10-2008 om 21:31

Ja pelle

Een houten die doen het hier het beste.
Een gele band hebben wij ook uitgeprobeerd maar dan worden de schommels niet meer gebruikt. Ja, wel door andere kinderen als ze komen spelen, maar niet door die van mij.
Wat is er nou zo extra gevaarlijk aan een houten schommelzitje dan?
Je moet er uit de buurt blijven als er iemand schommelt idd. Maar dat moet je met alle schommels, ook met een gele band.

Merla

Merla

09-10-2008 om 21:45

Ok dat is logisch

Ja bij ruimtegebrek of een kleine tuin is het natuurlijk een heel ander verhaal. Logisch dat je dan liever kiest voor een gele band. Daar had ik zo snel niet aan gedacht, sorry.
Bij ons is dat dus niet het geval. Je kunt bij ons rustig spreken van een grote tuin, dus ruimte zat om ruim om dat plankje heen te lopen

Margriet*

Margriet*

09-10-2008 om 21:53

Wij hebben een houten

en in het park hing een ronde schijf (hard plastic met een metalen schijf eronder omdat hij op een gegeven moment doorgezakt was). Kinderen leren erg snel dat het gevaarlijk is. Wij hebben nog nooit ongelukken gehad (gelukkig) en een houten werkt prima. Plastic is wel handiger als het altijd buiten hangt.

kimbim

kimbim

09-10-2008 om 22:14

Nope

gamma heeft ze niet (waarschijnlijk om de herfst begonnen is), speelgoedwinkel ook niet...
hmmmm

Tussenvorm

wij hebben ook een grote tuin en hebben zo'n gele band gehad, maar die brak doormidden. w.s. omdat hier de kinderen ook graag staan op de schommel en er ook graag op/in klimmen. nu hebben we een rode-hardplastice. komt wat minder hard aan dan hout....en steviger dan die gele en hij blijft ook récht als je erop staat.
die komt van inter-toys. gekocht volgens mij ook in de herfst. ik moest er naar vragen en toen haalden ze 'm te voorschijn uit het magazijn.
groeten albana

marie

marie

10-10-2008 om 09:04

Speelgoedwinkel

Hallo
Gisteren nog zien liggen bij de "betere" speelgoedwinkel (dus niet bij een zaak van de "grote ketens").
Groetjes

Toch tuincentrum

Bij een tuincemtrum zla hij in het vaste assortiment zitten. Bij bijvoorbeeld de Boerenbond heb ik 2 weken geleden nog schommels zien liggen.

Merla

Merla

10-10-2008 om 13:17

Ja de welkoop

Welkoop heeft ze ook nog zag ik. Zowel gewone schommels als die gele band

Helen

Helen

10-10-2008 om 14:36

Houten-speelgoed winkel

Hier vonden we alleen plastic schommels bij alle doe-het-zelfers terwijl we een houten wilden. Bij een winkel in houten speelgoed konden we kiezen uit verschillende houten met "natuurlijk" touw ipv felle kleuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.