Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

22-11-2010 om 11:08

Schoonmoeder wordt 77 en geen cadeau-idee? wie weet raad

Dag
Ik wil een cadeau kopen voor mijn schoonmoeder die 77 wordt.Ik heb alleen geen idee. Het is iemand die geen hobby's heeft behalve veel lezen, maar een boek kopen zal niet gaan omdat ze geen Nederlands of Engels spreekt, alleen maar Ests en een klein beetje Russisch. Iets anders ja, maar wat? Ik heb haar de afgelopen jaren het volgende gegeven, om een idee te rijgen: badjas met mooi handdoek, ochtendjas en pantoffels, lamp voor op haar kast, verzilverde fotolijstjes met foto's van de kinderen, een tosti apparaat, een nieuwe koffiezetapparaat.
Het cadeau mag niet te zwaar zijn of te groot, Siniman vertrekt donderdag met het vliegtuig om het weekend bij zijn moeder door te brengen en haar verjaardag met haar te vieren.
Wie weet raad?
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Idee?

mijn moeder (ook 77) kreeg vorige week een kalender voor 2011,met foto,s er op van al haar kinderen en kleinkinderen,vond ze erg leuk.
ik weet alleen niet of je dat nog voór donderdag gaat redden?

Misschien idee?

Leuk mandje laten maken met allemaal lekkere spulletjes?

Bij de delicatessenwinkel of bij de drogist, afhankelijk van wat het beste bij haar past?

Is dat wat?

Of een leuke kettting?

Geen idee hoor, ik noem maar wat. Succes ermee en alvast gefeliciteerd!

Groet,
Olijvje

reina

reina

22-11-2010 om 11:33

Misschien

Niet origineel, maar misschien vind ze het leuk een mandje te krijgen met verzorgingsproducten van bijv de bodyshop? Of je man koopt een mooi boek in het Ests op het vliegveld?

Niny

Niny

22-11-2010 om 12:26

Wat denk je van

Een mooie sjaal? Ik zie op dit moment de mooiste sjaals in de winkels, ook handig voor je man om mee te nemen omdat een sjaal bijna niets kost.

Niny (bezig met plannen van 80e verjaardag van mijn moeder, heb al 1 leuk idee: we gaan met haar naar de opera Don Giovanni!)

Chippie

Chippie

22-11-2010 om 14:35

Ik word...

Ik ben nog lang geen 77 maar al wel het ik-heb-alles-wel-gevoel. Maar mij maak je nog steeds blij met:
- écht lekkere hapjes uit speciaalzaak (dus geen cashewnootjes uit een zakje maar bij de luxe notenboer kleine zakjes speciale notenmixjes, heerlijke olijfjes, heel speciaal stukje kaas, etc)
- écht mooie kaarsen
- bijzondere kaarten
- mooi serviesgoed (4 koffiekopjes bv; ik heb hier van alles in allerlei stijlen)
- een stapeltje echt luxe, dikke, handdoeken (maar misschien komt dat wel omdat ik denk dat dat niet verkrijgbaar is in Estland)
- geurstokjes (geen idee hoe het heet, zo'n flesje met van die houten sprieten waardoor je wc heerlijk gaat ruiken (niet te chemisch).
- mooie foto van de kinderen
- mandje met juist NL lekkernijen (geen idee of ze daar van houdt)
- parel/zilver armband
- portemonnee

Niny

Niny

23-11-2010 om 21:47

Sini

Dat was ik niet, die dacht dat je dingen in Estland niet kon kopen. Maar leuk dat je een mooi kado voor je schoonmoeder hebt gevonden!
Niny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.