Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sini, heb jij die zaagvis al? (bestelling internetboekhandel)

Ben benieuwd of jij De Zingende Zaagvis al binnen hebt? Ik heb direct besteld, wel een ander boek al thuis, maar deze blijft maar "in bestelling". Vrees dat hij toch ook hier niet meer leverbaar blijkt, maar wie weet heb jij hem wel al ontvangen? Dat zou me weer moed geven

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anneque

Anneque

17-10-2008 om 18:23 Topicstarter

O, balen zeg

Dus ze hebben jou gemaild dat ze het op voorraad hadden? Nou, dan zou het wel zuur zijn als dat toch niet zo is. Heb wel es zoiets gehad bij Occident, boek was leverbaar én op voorraad. Nee dus. Heb zelfs nog moeten zeuren om mijn geld terug.
Ik wacht nog even af, wie weet hebben we geluk.

Ik ook niet

ik heb geloof ik met creditcard betaald (?) en ook nog niets gehoord. Ik zal er maandag achteraan aan. Het boek moet iig voor 5 december binnen zijn.

Mari

Mari

18-10-2008 om 11:01

Tip

Mijn dagelijks werk is boeken zoeken. Mijn ervaring is dan ook dat je soms een site vind die zeggen dat het nog wel leverbaar is, maar dat is dan niet zo. Ik heb even gegoogled op het boek en weet haast wel zeker dat het boek echt niet meer leverbaar is. Maar.... misschien nog een kleine kans, bel de uitgever. Misschien komt er binnenkort een herdruk.
Ik zou niet meer wachten op Proxis, Cosmox of waar het ook alweer was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.