Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Alison

Alison

04-12-2018 om 01:06

Sinterklaas cadeau

Beetje onverwacht krijg ik woensdag een chocoladeletter. We zouden niks doen maar de verleiding kon blijkbaar niet worden weerstaan Gelukje voor mij want ik ben dol op chocolade.
Ik wil dan natuurlijk niet met lege handen staan maar de gulle gever is op dieet en een chocoladeletter wordt niet echt op prijs gesteld.
Maakt niet uit, dan iets anders maar eigenlijk liefst wel iets in de sfeer van een letter.
De sinterklaas in kwestie is een golffanaat en golfballen zijn altijd welkom en ik wil een letter maken van golfballen. Maar hoe plak ik die aan elkaar zodat ze niet beschadigen als ze van elkaar gehaald worden? Zou gewone hobbylijm weer makkelijk losgaan?
Ik vraag het omdat het redelijk kort dag is en ik morgen dus even alle spullen moet regelen. Anders zou ik zelf wat gaan experimenteren.
Maar misschien heeft iemand een ander briljant idee?

Dees

Dees

04-12-2018 om 05:53

Plakken

Dubbelzijdig plakband

Triva

Triva

04-12-2018 om 06:22

Karton

Maak van karton een doosje in de vorm van een letter waar de ballen inpassen. Eventueel in spiegelbeeld nog eenzelfde doosje maken van 2 mm breder als deksel.

Mijntje

Mijntje

04-12-2018 om 08:29

peper + noten

Mijn zoon heeft voor het sinterklaasfeest op school (middelbaar) een zakjes peperkorrels en een netje walnoten gekocht. Peper + noten. Is ook goed voor het dieet.

Lou

Lou

04-12-2018 om 09:18

Doosje

Ik zou dat doosje van Triva maken. Dan weet je zeker dat de balletjes mooi blijven.

Jesse_1

Jesse_1

04-12-2018 om 10:36

wc rollen

Ik denk dat ze niet in een wc rol passen, maar als je 2 wc rollen openknipt en aan elkaar maakt, dan krijg je een grotere koker waar de ballen in kunnen. Daar zou je dan een letter van kunnen maken (met de golfballen er in)?

Alison

Alison

04-12-2018 om 10:44

Ideeën

Super. Ik ben blij met jullie. Dubbelzijdige plakband had ik niet aan gedacht en die "pepernoten" zijn grappig.
Met " maak van karton een doosje" worden mijn knutseltalenten schromelijk overschat LOL Maar wc rollen open knippen dat zal wel lukken. Het gaat ook nog om een lastige letter, de G maar anders wordt het de S van sint
Vanmiddag maar even shoppen voor die balletjes en vanavond aan de knutsel met de walnoten en de peper als backup

margaretha

margaretha

04-12-2018 om 12:17

re alison

die wc rolletjes als eierhouders knippen, zg maar in drie stukken en dan aan 1 kant elk stukje een een reeks knipjes geven. Die kun je dan omslaan en vastplaken op een stukje karton. Die ëierhouders kun je dan makkelijk in een lijn/ cirkel/ G leggen. Ander stuk karton uitknippen in dezelfde vorm en eroverheen leggen als deksel / verbergen wat eronderligt.

Kaplablokje

Kaplablokje

04-12-2018 om 12:35

Zitten

banketletters misschien verpakt in een lettervorm die te hergebruiken is?

rutiel

rutiel

04-12-2018 om 12:39

Eh gewoon?

Kaasletters, die heb je toch ook? Sorry, maar het lijkt me een heel gedoe, zo'n letter van golfballen. Lief natuurlijk als je eraan wil beginnen, maar is het niet wat "overdone" voor de chocoladeletter die je zelf krijgt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.