Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinterklaas snoepgoed

Weten jullie vanaf wanneer dat ongeveer in de winkels ligt? Idioot vroeg, dat beaam ik, maar wanneer ongeveer?

Ik woon in het buitenland en ben eind aug/begin sept een week in Nederland en dat is mijn kans om weer eens die heerlijke ouderwetse pepernoten te kopen. Vorig jaar vond ik ze in de Hema volgens mij ook al eind augustus?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

21-07-2010 om 22:59

Welnee

Hier lag het eind augustus al in de winkel hoor. De kruidenier die op de kleintjes let is daar altijd heel vroeg mee.

Dat je dat kan bewaren?

Het lukt mij dus echt niet om zoiets te bewaren hoor. Ik krijg het gewoon rond mijn verjaardag in November toegestuurd. Met een beetje geluk heb ik het dan met Sinterklaas nog niet allemaal op!

Mariel

PS The Dutch Shop heeft het ook altijd rond die tijd...

Mariel 81 (o.t.)

Is the Dutch Shop een echte winkel (in Londen ?)of een internetwinkel. Mijn zoon gaar in sept in Londen wonen en weleken en zal z'n moeders voorraadje NL heerlijkheden gaan missen.

Petal

O ja begin september bij veel winkels, ook Kruidvat en Jamin al te krijgen. Zelf ben ik vorig jaar half september bij een Makro geweest en daar was het helemaal feest! We houden in Schotland een Sint intocht en daar kon ik rustig grote hoeveelheden ( 10 kg pepernoten, 100 chocolade letters) inslaan zonder rare blikken van anderen, haha.
Veel plezier in Nederland.

Opsturen

Ik stuur het in november altijd richting de buitenlandse afnemers Valt zoiets niet te regelen?

Shonagh ot

Volgens mij alleen via Internet... maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezocht naar een Dutch Shop - ben al zo lang weg.

Mariel

PS Leuk Londen!

Poppy

Poppy

22-07-2010 om 14:11 Topicstarter

Bewaren?

Ben je gek, ik ga lekker pepernoten in september eten

En oliebollen, daar heb ik ook zin in!

Er zal ook vast wel een familielid komen voor sinterklaas, dus die kan eventueel ook wel wat meenemen.

Ben benieuwd, het ligt er dus misschien wel of misschien niet.

Suzanne

Suzanne

23-07-2010 om 12:12

Groothandel?

Heb je iemand in de familie met een pasje voor de Makro of Sligro? Best kans dat het daar wat eerder ligt dan in de gewone winkels.

Poppy

Poppy

23-07-2010 om 14:51 Topicstarter

Suzanne

Nee, geen familie met zo'n pas.

Maar goed, het maakt ook niet uit. Ik zie wel en als het er al ligt dan is dat mooi meegenomen. Wel heerlijk dat we met de auto gaan deze keer, flink ruimte om lekkere nederlandse dingen in te slaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.