Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

claire

claire

26-06-2015 om 09:24

Sleutel in het slot afgebroken wat te doen...

Ik ben vanochtend een beetje dom geweest toen ik mijn kinderen naar school ging brengen brak de sleutel af in het slot...

Ik heb eerst me kinderen naar school gebracht maar nu kan ik natuurlijk niet naar binnen via de voordeur.. heeft iemand een idee of ervaring met dit geval?

Alvast bedankt voor de reacties.

hoezo dom?

Dat is toch gewoon pech? Ik denk dat je er een slotenmaker bij zult moeten halen. Kun je nog wel via een andere deur naar binnen?

Claire

Claire

26-06-2015 om 09:29

Beetje dom

Ja dom, pech het is erg vervelend dat het gebeurd..
kan via de achterkant gewoon naar binnen gelukkig.
Ik heb geen ervaring met een slotenmaker, is dat niet erg duur?

Lusithania

Lusithania

26-06-2015 om 09:31

Bellen

Je hebt 24-uurs slotenmakersdiensten.

En ot: De buren waren op vakantie en twee kinderen met partners kwamen speciaal om carnaval te vieren. Om 3 uur 's nachts werd ik wakker van flink gevloek. De sleutel was afgebroken.
Alle 24-uurs diensten namen niet op. Ik weet niet hoe maar uiteindelijk zijn ze toch binnen gekomen.
Ze hadden nog niets gezegd en ik heb het verhaal verteld aan de buren

Hier is man of zoon wel eens via een openstaand raam binnengekomen, gebruikmakend van een lange ladder van de buren.

Claire

Claire

26-06-2015 om 09:40

Deur moet gemaakt worden

Ik ga wel even wat recensies lezen op Google ik las dat er veel oplichters actief waren die gigantische prijzen vragen. Wil hier niet de dupe van worden

Alvast bedankt voor het meedenken!

four

four

26-06-2015 om 09:55

eerste zelf proberen

Bijvoorbeeld met de tips die hier staan:


https://www.youtube.com/watch?v=63tQH1DIqIw

Claire

Claire

26-06-2015 om 09:56

ga het proberen

Thanks!

Ik ga even kijken of het lukt.

Claire

Claire

26-06-2015 om 11:18

opgelost

Na alle manieren te hebben geprobeerd uit het filmpje