Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

claire

claire

26-06-2015 om 09:24

Sleutel in het slot afgebroken wat te doen...

Ik ben vanochtend een beetje dom geweest toen ik mijn kinderen naar school ging brengen brak de sleutel af in het slot...

Ik heb eerst me kinderen naar school gebracht maar nu kan ik natuurlijk niet naar binnen via de voordeur.. heeft iemand een idee of ervaring met dit geval?

Alvast bedankt voor de reacties.

hoezo dom?

Dat is toch gewoon pech? Ik denk dat je er een slotenmaker bij zult moeten halen. Kun je nog wel via een andere deur naar binnen?

Claire

Claire

26-06-2015 om 09:29

Beetje dom

Ja dom, pech het is erg vervelend dat het gebeurd..
kan via de achterkant gewoon naar binnen gelukkig.
Ik heb geen ervaring met een slotenmaker, is dat niet erg duur?

Lusithania

Lusithania

26-06-2015 om 09:31

Bellen

Je hebt 24-uurs slotenmakersdiensten.

En ot: De buren waren op vakantie en twee kinderen met partners kwamen speciaal om carnaval te vieren. Om 3 uur 's nachts werd ik wakker van flink gevloek. De sleutel was afgebroken.
Alle 24-uurs diensten namen niet op. Ik weet niet hoe maar uiteindelijk zijn ze toch binnen gekomen.
Ze hadden nog niets gezegd en ik heb het verhaal verteld aan de buren

Hier is man of zoon wel eens via een openstaand raam binnengekomen, gebruikmakend van een lange ladder van de buren.

Claire

Claire

26-06-2015 om 09:40

Deur moet gemaakt worden

Ik ga wel even wat recensies lezen op Google ik las dat er veel oplichters actief waren die gigantische prijzen vragen. Wil hier niet de dupe van worden

Alvast bedankt voor het meedenken!

four

four

26-06-2015 om 09:55

eerste zelf proberen

Bijvoorbeeld met de tips die hier staan:


https://www.youtube.com/watch?v=63tQH1DIqIw

Claire

Claire

26-06-2015 om 09:56

ga het proberen

Thanks!

Ik ga even kijken of het lukt.

Claire

Claire

26-06-2015 om 11:18

opgelost

Na alle manieren te hebben geprobeerd uit het filmpje


https://www.youtube.com/watch?v=63tQH1DIqIw

Helaas niet gelukt, toch maar op Google wat recensies gelezen en uiteindelijk toch een slotenmaker gebeld.

Heb voor het eerst een slotenmaker gebeld en wist eigenlijk niet wat ik kon verwachten maar gelukkig een slotenmaker gevonden die een duidelijke site had.

Binnen 15 minuten op de stoep gearriveerd en gelijk aan het werk gegaan.
Kreeg gelijk tips voor de volgende keer hoe ik ze kan oplossen
Op het filmpje was het toch met een hangslotje en dat valt moeilijk te vergelijken zei de slotenmaker

Voor iemand die ook woonachtig is in Amsterdam raad ik jullie gewoon een slotenmaker te bellen.

ik had deze slotenmaker gebeld (link verwijderd door Forumbeheerder)erge aardige en behulpzame man die goed zijn werk uitvoerde en ook nog even mijn piepende deur gratis heeft opgelost

Bedankt voor het meedenken!

hmmm

als ik het hele draadje teruglees vind ik het opeens verdacht rieken naar spam…

vlinder72

vlinder72

26-06-2015 om 11:33

Recensies

Het is vast een prima slotenmaker. Maar als ik google op recensie slotenmaker Amsterdam dan komt die slotenmaker niet tevoorschijn. Misschien heeft Jippox gelijk en is dit weer een nieuwe manier van spam.

Julia

Julia

26-06-2015 om 11:36

Idd...

In 5 kwartier alle manieren uit het Youtubefimpje geprobeerd, gegoogled op slotenmakers, recensies gelezen, eentje gebeld, die is gekomen en heeft twee problemen opgelost én dan nog binnen die tijd dit verslagje ervan tikken.
Opgeteld bij al die opmerkingen over hoe duur slotenmakers wel niet zouden kunnen zijn en dan die lovende recensie + noemen van de site triggert dat wel mijn argwaan.

Claire

Claire

26-06-2015 om 11:57

spam?

Wat bedoelen jullie met spam?

Farasha

Farasha

26-06-2015 om 14:49

Ook hmm

Gisteren stond er op het viva-forum een vergelijkbaar verhaal. Met uiteindelijk een berichtje waarin de topicstartster verwijst naar dezelfde website.... Ik deel Jippox' vermoeden

Katniss

Katniss

26-06-2015 om 15:03

Jeetje

Die spammerts maken er steeds meer werk van Slim om pas na een paar berichten je ware aard te laten zien.

Angela67

Angela67

26-06-2015 om 15:12

zie ook het verschil in taalgebruik/tekstopbouw

de laatste posting met de reclame is netter opgebouwd, heeft andere toon. Ik denk dat de eerste postings van TS komt en de andere vanuit een standaard stukje tekst . . ?
gr Angela

Claire

Claire

26-06-2015 om 15:43

grappig

Ik vind het vreemd dat dit als spamberichtje gezien word.

Misschien ben ik te oud om op een forum deel te nemen.
Maar ik snap het begrip spam niet?

Groet,
Claire

Julia

Julia

26-06-2015 om 15:55

Ja daag Claire

Heb je bericht op het Viva-forum gelezen en ben er nu zeker van dat je ordinair reclame zit te maken. Zal het ook ff bij forumbeheer melden.
Ik vind dit een vervelende, achterbakse manier van reclame.

Claire

Claire

26-06-2015 om 15:57

Pardon?

Waarom zou ik dat doen? Wat heb ik eraan?
Ik snap nog steeds niet wat jullie bedoelen met spam

Angela67

Angela67

26-06-2015 om 16:09

spam = reclame

en voor reclame moet je betalen.
dus ik zou zeggen: doe een donatie in de kas van het forum

gr angela

vlinder72

vlinder72

26-06-2015 om 16:17

viva

Op het viva forum staat inderdaad ook net zo'n soort reclame praatje. Wel suf want juist door dit soort acties komt zo'n ondernemer minder betrouwbaar over. Alle positieve recensies zullen wel van andere famlieledee vrienden zijn.

Claire

Claire

26-06-2015 om 16:30

raar

Heel raar dat het ingezien word als spam.
Ik ben me daar niet bewust van.
sorry dat ik dan als spammer overkom maar dit is niet het geval

Groet,
Claire

Angela67

Angela67

26-06-2015 om 16:44

wat ben je dan onhandig claire

dat je op twee dagen je sleutel breekt en zo vergeetachtig bent dat je je oplossing van dag 1 niet meer weet op dag 2.
Sterkte ermee!
gr Angela

Nastia

Nastia

26-06-2015 om 16:49

En..:

En door de URL op veel betrouwbare sites te plaatsen komt de site ook nog eens hoger in de Google Ranking. Slim. Maar wel erg doorzichtig en ook niet eerlijk. En een onbetrouwbare en liegende slotenmaker gaat natuurljk niemand mee in zee

claire

Je had gelijk: je bent inderdaad een beetje dom geweest

Joo

Joo

28-12-2016 om 09:02

Tips

Claire,

Vervelen he, ik heb dit ook moeten doorstaan gister
Na tientallen forums afgestreund te hebben kwam ik op een pagina met oplossingen om de sleutel uit het slot te krijgen. Hierdoor kwam ik op het plan een magneet te gebruiken. Toen even naar de buurman gelopen en gevraagt of hij een sterke magneet thuis had liggen. Wonder boven wonder was dat het geval en heeft hij geprobeerd d.m.v de magneet de sleutel uit het slot te zuigen. Met succes! Mocht je ooit nog problemen hebben om je deur open te krijgen, check dan de oplossingen pagina om je sleutel uit het slot te krijgen. Dit zal je veel geld besparen denk ik

Mazzel Joo,

Wat een mazzel had je, Joo!
Laatst moest ik met spoed drie sloten vervangen, kassa! 400€ totaal. Wel van te voren gecheckt of deze slotenmaker was aangesloten bij KvK.

Politie gaf later de tip nooit voor identieke cilinders te kiezen om zodoende met één sleutel klaar te zijn. Het advies was te kiezen voor verschillende sloten zodat bij volgend verlies van een sleutel, niet alle sloten vervangen hoeven te worden.

Buurman gaf mij tip om bij een bekende doehetzelf-winkel met letter G een keurmerk met kerntreksleutel te kopen. Als ik dat gedaan had, was ik voor €130 klaar geweest. Maar speciale maten moeten soms besteld worden. Die speeltijd had ik jammergenoeg niet.

Speeltijd:
Ik kan het mij voorstellen dat je in een dergelijke situatie op diverse fora een vraag post. Je wilt zo snel mogelijk een reactie en niet op één paard wedden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.