Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tirza G.

Tirza G.

21-12-2009 om 13:32

Sloggi - is dat echt wat?

Vriendin van mij zweert bij Sloggi met verstevigde correctiedinges, maar ik vind één mening te weinig voor zo'n duur product. Zowel man als ik kunnen wel een paar nieuwe onderfrokjes gebruiken en in december is het altijd 4 voor de prijs van 3.......Maar dúúr mensen, niet te kort.
Is het het waard?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

21-12-2009 om 13:45

Wat is je referentiekader

Het hangt er maar net vanaf wat je gewend bent, Tirza

Ik heb ook een tijd lekker in sloggi gelopen (ik was net student-af en kon het eindelijk betalen). Een hele verbetering vergeleken met mijn vijf-onderbroeken-voor-2,50 die ik daarvoor had.

Maar tegenwoordig heb ik ook wel eens wat duurder spul aan (als het bij een setje hoort of zo) en dat zit vaak toch ook wel heel goed.

Qua correctiedinges heb ik van die zwarte fietsbroeken van de Hema, die zitten mij erg lekker (ook dit verschilt want ik heb vriendinnen die het niks vinden). Maar die zijn 15 euro per stuk of zo, dus nog duurder dan Sloggi (toch?).

Margje

Rafelkap

Rafelkap

21-12-2009 om 14:01

Correctie-sloggi

Ik vind het goede kwaliteit onderbroeken maar je moet niet de illusie hebben dat het alles plat maakt. Of ik heb een te grote gekocht, dat kan ook Gewone sloggy's en minder eten werkt beter als je iets wilt corrigeren

Tirza G.

Tirza G.

21-12-2009 om 15:33

O nee

begrijp me niet verkeerd: het gaat me niet om het correctie-gedoe. Ik weet wat ik heb en dat vind ik prima. Alleen een beetje lekkere stevigheid, dat is misschien wat. Net zoals je (nou ja, ik dan toch) een lekkere stevige beha koopt en geen dunnebandjes-flodder als je aan de bovenzijde wat meer in te brengen hebt.
Ik zit nu inderdaad in de 5 voor 5 euro categorie Margje, maar ik zie ook wel dat die dingen snel verwassen. flubberen, kapotgaan enzovoort. M'n moeder zou zich generen, kind stel je voor dat je naar het ziekenhuis moet, die categorie. Maar ja, de overstap naar Sloggi is dat gewoon financieel best indrukwekkend. Dus 4 voor 3 lijkt me een aardige probeer-actie, is het niks dan is het eenmalig

Tirza

Bastet

Bastet

21-12-2009 om 15:53

Als je vijf voor vijf bent gewend,is Sloggi erg fijn ondergoed.
groetjes,bastet

Puck2

Puck2

21-12-2009 om 16:04

Ik vond sloggi juist niet zo fijn

Ik heb ook wel eens sloggi ondergoed gehad maar dat vond ik helemaal niet zo geweldig. Tegenwoordig heb ik vaak ondergoed van de Hema, van dat microfiber spul. Maar als je snel zweet is dat niet aan te raden, het wordt dan vrij klef. En wat ik echt lekker vind zitten: Bjorn Borg boxers. Via een vriendin kan ik die met grote korting kopen dus dan is het net betaalbaar.

Rafelkap

Rafelkap

21-12-2009 om 17:04

Lang mee

Ik vind wel dat ze lang meegaan, wat dat betreft haal je het geld er weer uit. Wel jammer dat ze vooral in de kleuren zwart en wit zijn. Ik wil wel eens wat anders.

Ten cate

Ik draag al jaren Ten Cate slips. Vind ik prettiger dan Sloggi. Ze knellen totaal niet en ze gaan erg lang mee. Sommige exemplaren heb ik al een jaar of vier. Naast zwart en wit ook in huidkleur verkrijgbaar, al weet ik niet of dat laatste nou een aanbeveling is...

Succes!

Chris

Altijd

sinds het financieel haalbaar is draag ik al sloggi.
ik heb sinds een jaar of drie alle modellen,in zwart,ik hou niet van wit.
de string ,de heupslip en de tanga,( de correctieslip ken ik (nog?)niet.)ze zitten lekker,ze blijven mooi,ze gaan in de wasmachine en in de droger.
ik heb er zo,n 20 liggen en wil nooit meer anders.

Met kant slijt veel sneller

Sloggi's zijn heerlijk, ze hebben echter wel een wat suf imago, maar dat kan mij niet schelen. Wat mij opvalt is dat de exemplaren zonder kant veel langer meegaan dan die met kant. Het kant gaat bij mij los. Vermoedelijk door de droger?

Lynna

Lynna

21-12-2009 om 19:31

Rolfi

Ik vind ook de Rolfi's van het Kruidvat heerlijk. Goedkoper dan Sloggi, wel een goed model vind ik zelf. En ze gaan erg lang mee.

Tihama

Tihama

21-12-2009 om 20:42

Vergelijkend warenonderzoek

Ik heb van bijna elk merk er wel een geprobeerd. En de conclusie is dat ten Cate met vette voorsprong wint. Ik vind Sloggi wel redelijk maar duidelij minder dan Ten Cate. Ik bestel ze trouwens via het net. Tihama

Met kant

ik heb ook de sloggi,s met kant ,die blijven ook in de droger mooi.
ten cate ken ik persoonlijk niet,als ze wat hippere kleuren hebben ipv alleen zwart/wit zal ik daar ook eens kijken.

Yta Chalne

Yta Chalne

21-12-2009 om 22:23

Jee

Dat we nu allemaal gewoon weten in wat voor onderbroek Cobi rondloopt. Dat is toch meer dan ik nodig heb aan informatie geloof ik. En ik ga nog kijken ook.

Super ondergoed

Ik ben absolute fan van Sloggi. De serie 'sensation' (niet te verwarren met 'sensual') is favoriet. Dit zijn hele dunne lichte broekjes die je bijna niet voelt zitten. Geen correctie-effect dus, maar ook geen randjes die je ziet zitten.
Ik vind het gewoon nette broekjes. Sexy zijn ze niet bepaald maar zeker ook niet oma-achtig!
En ze gaan erg lang mee en blijven in was+droger als nieuw. Met Ten Cate heb ik juist minder goede ervaringen. De zwarte broekjes worden vaal en blijven minder goed aansluiten.

Tirza G.

Tirza G.

21-12-2009 om 22:36

Sexy

Meisjes, ik geef niets om sexy ondergoed. Nooit gedaan ook. Ik heb een paar kwaliteiten en dit is er duidelijk eentje van. Wát ik ook aantrek, ik ben altijd sexy. Mijn moeder zuchtte vroeger altijd al: dat kind kejje een jute zák aantrekken, dan lijkt het nog heel wat. Geloof me, dat doet wonderen voor je ego.

Tirza

Amarins

Amarins

21-12-2009 om 23:42

Sloggi-archeologie

Als ik in mijn onderbroekenmandje kijk dan ligt daar minstens voor 10 jaar aan Sloggi-historie. Zo lang kunnen ze dus meegaan! Nu is de sensational-serie favoriet, sensual vind ik ook fijn. Control heb ik ook een paar, zijn ook goed. Ik vind ze hun geld wel waard, Sloggi rulez!

Kaaskopje

Kaaskopje

22-12-2009 om 02:22

Action

Ik heb afgelopen maand corrigerende broekjes van Action ontdekt. Alles zit er net even wat steviger in dan in een gewone onderbroek, dus een strak spijkerrokje zit net even beter. Ik vind ze ideaal en ze kosten nog geen 3 euro per stuk.

Femke_

Femke_

22-12-2009 om 16:17

Hmmmm

Ik ben een echte Sloggi-fan (of zonder streepje?) maar vind de control serie niet echt om over naar huis te schrijven. Er zitten teveel naden in en de randjes snijden in je huid (en ze zijn niet te klein...zelfde maat als de andere sloggi's). De gewone sloggi's heb ik al jaren en daar begint nu de sleet in te raken..die zijn minstens 6 jaar oud (nooit in de droger geweest).
De kosten van sloggis's (zelfs in juni of december) zijn voor mij overigens de reden geweest om eens naar de Hema te gaan en te zien wat ze daar hebben...de microfiber bevalt mij erg goed! En ik had geloof ik 4 slips voor de prijs van anderhalve sloggi.
Ten Cate is ook prima van kwaliteit...die hebben hun kortingsactie in mei en november, 3 voor de prijs van 2. Is dus relatief voordeliger dan Sloggi.
Femke

Ten cate vs sloggi

Jaren Sloggi gedragen, tot volle tevredenheid. Zitten echt heerlijk vind ik, kruipen niet op kortom; je voelt niet dat je ze draagt.
Ik moet zeggen; 'sexy' vind ik ze niet. Ik heb ze met kant maar toch...

Tijd terug wilde ik een paar nieuwe, en liep tegen Ten Cate op. En ik moet zeggen; wat mij betreft is het een gelijkspel. Ook heel prettig.
Deel wel wat meerderen hier zeggen; de kleuren (wit, gebroken wit en zwart meen ik) kunnen wel wat uitbreiding gebruiken.

Maar als je kijkt naar de kosten (die 3 voor 4 actie is idd prettig) en hoe lang ze meegaan vind ik ze niet duur.

Mare

Ben er niet kapot van

Bij de sloggi's die ik de afgelopen 15 jaar heb aangeschaft ging het elastiek altijd los van het broekje. Niet echt elegant.

Ik ben fan van Ten Cate Comfort. Helaas zijn die al 10 jaar geleden uit productie genomen (vlak na geboorte zoonlief heb ik bij verschillende lingeriewinkels de bakken leeggeplukt), dus helaas, die ik nu nog heb zullen niet lang meer meegaan vrees ik. Fantastische onderbroeken, verhoogd kruis (dus dat zat op de plek waar je je kruis hebben wilt), en helemaal katoen.

Moet dus binnenkort op zoek naar iets nieuws en goeds. Maar heb het nog niet gevonden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.