Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wanhopig

Wanhopig

24-11-2012 om 19:08

Spijkerbroek zonder stretch

Wie weet waar ik die man kopen? Hele stad afgezocht. Alle winkels gevraagd. Dames wilden zelf ook graag zonder, maar verkochten ze niet.
Hooguit een mannen model, zelfs aangepast, maar was niet wat ik zocht.
Misschien was er wel 1 te vinden in die mega dure zaak, maar die heb ik overgeslagen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik lees mee

Tijd voor een "jeans zonder stretch" beweging!! Dit is toch om giftig te worden, zeker als je dan hoort dat de dames ze zelf ook willen. Hier is een markt, gvd...

Maar goed, geen oplossing. Ook hier broeken met stretch, en ik kan absoluut geen mannenmodel aan (nou ja, het kan wel, maar het past niet). Gmrwnxlk@!

Groeten,

Temet

Esprit

Ik ben nog niet zo lang geleden bij Esprit geslaagd voor 2 normale en leuke spijkerbroeken. Niet eens zo heel duur en ik werd goed geholpen door de verkoopster.

Il dolce

Geen idee waar je ze nog vindt.. Ik heb er toevallig 1 gekregen en draag m de hele tijd, zo fijn!

H&m ook niet?!

Ben je bij V&D geweest? Die zijn nog wel eens wars van modetrends.

Succes!

Ehm

wat is er dan erg aan een spijkerbroek zonder elasthan er in ???

Ik heb trouwens een Il Dolce spijkerbroek, die verkopen ze op wehkamp.

ik ben nog steeds op zoek naar een winkel waar ze Freesoul spijkerbroeken verkopen. Jaren geleden had ik daar meerdere van maar dat winkeltje is er toen mee gestopt.

Manda ot

online zijn er nog veel freesoul spijkerbroeken te vinden,google maar eens.

madelief

madelief

25-11-2012 om 09:34

C&a?

Heb er van de zomer een bij c&a gekocht, weet niet of die ze standaard hebben? Maar was niet duur iets van 30?.
Ik sla die winkel snel over maar niet altijd terecht..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ik zoek mee

Mij staan spijkerbroeken zonder stretsch ook veel beter. Bij mij zit het 'vet' (ben niet eens te dik, maar vet dat iedereen wel heeft) grotendeels op mijn bovenbenen en billen. Mijn taille daarintegen is nogal magertjes en smal. Als ik een stretschbroek pas zie je mijn benen en billen echt uitvergoot en bij de knoop zakt het bovengedeelte gewoonweg van mijn onderbuik naar beneden. Dan krijg je leuk zo'n plooi stof ergens onderdaan .......Echt geweldig! Maar niet heus. Of ik moet een riem omdoen en heb dan zo'n dubbele plooi ergens op mijn rug die ook nog 's lastig is met zitten.
Een broek zonder stretsch zit altijd beter. Die plooien niet zo enorm. En zijn 'steviger' qua stof.
Omdat ze niet of amper te krijgen zijn behelp ik me nu maar met 'weinig stretsch. Die hebben ze bij Miss-Etam. Daar hebben ze veel en weinig stretsch. En dan neem ik een maat die me ruim zit rond de benen. Dan staat het nog een beetje....
Heb de laatste jaren nog nergens broeken kunnen vinden zonder stretsch.
Dus ik lees mee....
En nee online vind ik niks. Ik moet ze passen om te zien hoe ze staan en zitten. En dan pas ik wel eens 10 of meer broeken! En ik heb echt geen zin om 10 broeken heen en weer retour te sturen.
Met shirtjes online heb ik geen enkel probleem, die staan mij altijd en mijn maat is van boven vrij standaard.
groeten albana

Op de markt

Van de week een gekocht. Op de markt. 19 euro. Voor dat geld durfde ik de gok zonder passen ook wel aan. Zit geweldig. Duister merk trouwens. Er staat niets op.
Groet,
Miriam Lavell

Petra Pakje

Petra Pakje

25-11-2012 om 12:32

C&a

Donderdag gekocht, 29 euro, en ik heb hem nu aan

Rene smit

Is een merk, heeft ook broeken zonder stretch.

Petra

Weet jij heel zeker dat je een C&A spijkerbroek hebt gekocht zonder zelfs maar een piezeltje elasthan erin? Een damesmodel?
Als dat klopt hebben ze hun inkoopbeleid gewijzigd, alle vorige keren dat ik daar naar spijkerbroeken keek zat er elasthan in. 2% ofzo, maar toch. Ik wil gewone 100% katoenen, maar dat is me de laatste keer dus mooi niet gelukt. Dus als jij heel zeker weet dat het nu wel kan dan ga ik deze week nog langs.

Miriam, die markt - ik ben een knieperd, ik vergok zelfs geen 19 euro. Als zo'n broek waardeloos zit is het toch weggegooid geld, en ruilen kan gewoonlijk niet. Mooi dat-ie bij jou geweldig zit, maar die mazzel moet je maar net hebben.

Groeten,

Temet

Wanhopig

Wanhopig

25-11-2012 om 21:53

Nog niets gevonden

Zi online te kijken. Tot nu toe nog niets gevonden.
Ik vind het gewoon vervelend, iedere % elsathan is er 1 teveel. Krijg het gevoel van een afzakbroek.
De reden waarom ze zo strak zitten bij sommige mensen kan liggen in het feit dat de broek een maat kleiner dan de normale maat wordt gekocht. Werd mij aangeraden in een winkel. Schijnen veel vrouwen te doen volgens de verkoopster.
Andere oplossing zou zijn : na 1 keer dragen in de was.
Ik zoek door. Laa het weten als ik het heb gevonden.
Vond zelf vorig jaar nog een García. Dit jaar ook alleen met elsathan.

Wanhopig

Wanhopig

25-11-2012 om 22:06

Polyester

Is dat hetzelfde als elsathan?

Op dress for less deze wel gevonden, helaas niet in mijn maat.

Yta Chalne

Yta Chalne

26-11-2012 om 07:12

Kuyichi

Sinds een tijdje heb ik spijkerbroeken van Kuyichi, en zij hebben meerdere niet-stretchbroeken in de collectie. Niet heel goedkoop, maar wel bio en fair trade. En er is gelukkig altijd wel wat in de aanbieding, even zoeken kan veel geld schelen.

Rafelkap

Rafelkap

26-11-2012 om 09:42

Elastaan/elasthan

Waar moet je op letten als je een spijkerbroek zonder stretch zoekt? Zonder elastaan/elasthan? Vaak zit er wel een of twee procent in.
Ik zoek ook een donkerblauwe nette spijkerbroek. Heb er nu 1 aan met een chloorvlek en in m'n andere favoriete zit nu een scheur..

Vic

Vic

26-11-2012 om 10:50

Waarom niet?

Ik vraag me af wat precies het probleem is van 1 of 2% elasthan. Als je gewoon een recht model hebt in de juiste maat, maakt het toch niet uit dat er wat elastische vezels in zitten? Ik heb me ook wel eens twee skinny's laten aansmeren, in een te kleine maat. Vreselijk zonde want bij het dragen bleek dat dat niet echt mijn ding is, zo'n broek waarmee je amper op je hurken kunt zitten. Ik moet eigenlijk ook weer nieuwe spijkerbroeken hebben. Heb er nu 2 waarvan eentje die compleet doorgesleten is en een die ik van mijn zus gekregen heb en die eigenlijk niet bij mijn figuur past (zij dikke buik en dunne benen, ik met redelijk platte buik en stevige dijen).

Vic

Ik vind spijkerbroeken zonder elasthan gewoon lekkerder zitten, en de stof is iha steviger, de broek gaat dus langer mee.

Wanhopig: polyester is niet hetzelfde als elasthan, vziw, polyester is niet per se elastisch. Polyester vind ik zelf gauw zweterig zitten en ik zal kleding die geheel of grotendeels van dat materiaal gemaakt dan ook niet snel kopen - m.u.v. fleece, dat (bijna?) altijd van polyester is

Groeten,

Temet

Jonge meisjeswinkel

Ik was net even in de stad bij Zipper, onze jonge meisjeswinkel.
Hele stapels zonder stretch. Maar ja, wel die die onderin liggen bij de sector 'uit de mode'. Daardoor ook wel een stuk goedkoper
Groet,
Miriam Lavell

Fiorucci

Fiorucci

26-11-2012 om 18:06

Coolcat

Coolcat verkoopt ze zeker, en Wehkamp ongetwijfeld ook.

An.

An.

28-11-2012 om 17:10

Ltb

Ik heb niet alles gelezen (alleen jouw eerste bericht) dus misschien is mijn antwoord niet ter zake doend.
In elk geval: ik heb zelf een hekel aan stretch. Heb niet bepaald een lekkere kont (eigenlijk te weinig kont) en ben verder ook vrij tenger. Die dingen moet je eigenlijk een maat kleiner kopen wordt geadviseerd, maar dan voel ik me net een worst. Doe je dat echter niet, dan is de broek al na een half uur slap en zakt -ie steeds af.

Dus: ik koop (rond 75=) spijkerbroeken van het merk LTB, daar zit nagenoeg geen stretch in.

Wanhopig

Wanhopig

03-12-2012 om 12:07

Gevonden

Na een hele week internet afstruinen zaterdag weer naar een stad. Zo'n beetje iedere broekverkopende winkel gehad. Zeer verschillende reacties gehoord en uiteindelijk gevonden bij de Sting. Kosten 70 euro.
Een bloemlezing: als het niet op die stelling ligt dan zou u kunnen kijken op de tafels.
Ja hoor, die hebben we. Broeken zonder stretch. Nou ja, overal zit wel een beetje rek in maar daar merkt u niets van.
Goh die vraag hè ik nog nooit gehad.
Eerst wilde iedereen stretch en nu dat er is vraagt u weer zonder. De leverancier weet dan niet meer wat hij moet.
Ik geloof dat deze zonder is, nee 1%. Dat is bijna niets.
Een grote pluim voor de Didi dame. Om kwart voor 5 zonder problemen nog uitgebreid geholpen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.