Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lara

Lara

12-06-2018 om 08:19

SPOED: Utrecht-vraag

Voor de Utrechters onder jullie: weet iemand of er een hakkenbar is vlakbij Tivoli Vredenburg, dus in het wijkje ten noorden van Tivoli Vredenburg, is dat niet wijk C?

Of is de dichtstbijzijnde hakkenbar bij de Hema op de Steenweg?

Of is er nog een hakkenbar op Centraal Station/in Hoog Catharijne? En waar dan precies? Ik kan googlend alleen die bij de Hema vinden, maar zoek iets dichterbij.

Mijntje

Mijntje

12-06-2018 om 09:36

springweg

Op de springweg zit een goede schoenmaker, ook dichtbij de hema, richting conservatorium. Nummer 11, J.P. Versteeg.
Ouderwets goed.

Lara

Lara

12-06-2018 om 09:38

Mijntje

Dank, zal die onthouden (ik hou van ouderwets goede schoenmakers), maar ik zoek dus voor nu liever een schoenmaker dichterbij. Dus vlakbij Vredenburg (en dan niet aan de HC-kant maar aan de andere kant.

Mijntje

Mijntje

12-06-2018 om 09:40

steenweg

als je googelt zie je op steenweg 58 ook een schoenmaker.
Maar die ken ik verder niet (al hoewel ik er wel eens sleutels heb laten dupliceren)
succes!
Die op de steenweg is 1 minuut verder lopen

Lou

Lou

12-06-2018 om 12:31

Vlakbij

Die op de Steenweg (bij de Hema dus) is echt vlakbij Vredenburg.

Lara

Lara

12-06-2018 om 12:41

Mijntje

Bedankt voor de tip. Leuke en goede schoenmaker! Vlakbij Mariaplaats , dus inderdaad vlakbij die andere. Ik ben uiteindelijk op de fiets gegaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.