Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Herfst

Herfst

18-10-2008 om 17:06

Sportiom of golfslagbad oss

Wij willen morgen een dagje naar een luxe zwemparadijs en twijfelen tussen Sportiom in Den Bosch of het golfslagbad in Oss. Wat is leuker? We hebben 2 kinderen van 10 en 7.

Bedankt alvast.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

18-10-2008 om 18:18

Oss

Ik ken sportiom niet,maar het golfslagbad vonden wij erg leuk!
Groetjes,Bastet

Sportiom

Dankzij ons verblijf op Vinkeloord ben ik er afgelopen juni naar toe geweest. Was erg leuk. De kinderen waren toen 6, 8 en 10 jaar. Voor de jongste was het wat minder omdat ze geen diploma heeft en daardoor bijna nergens in mocht zonder begeleiding. Ik vond het echt een anders dan anders zwembad. Maar ik ben ook maar weinig gewend.
Het golfslagbad in Oss ken ik niet.

Sandra de Wolff

Sandra de Wolff

18-10-2008 om 19:15

Hoe goed kunnen ze zwemmen?

Hoi Hersft

Ik ben wel vaker in het sportiom geweest. Het is een leuk zwembad maar wel vrij onoverzichtelijk en morgen waarschijnlijk erg druk. Dus tenzij die van 7 heel goed kan zwemmen zou ik kiezen voor Oss.

groet

Saar

Herfst

Herfst

18-10-2008 om 20:12

Aen b

Ze hebben allebei A en B en we gaan met zijn 4-en, dus we kunnen ieder op 1 kind letten. Oss schijnt leuk te zijn maar de website geeft me niet zo'n goed beeld.

Memma

Memma

20-10-2008 om 21:40

Bekend met oss

Hallo
Mocht je dit keer niet in Oss geweest zijn, dan weet je t voor een volgende keer

ik ken het bad in Oss wel en vind het erg leuk, maar voor kinderen van jouw leeftijd is SPortiom wel wat spectaculairder misschien.

Oss heeft 3 erg leuke waterglijbanen (1 is voor mijzelf eigenlijk wat te spannend haha), golfslagbad dus, een bubbelbad en veel peuterbadjes. Er ligt ook altijd allerlei speelgoed in het water (van die foam drijfdingen).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.