Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hanne

Hanne

28-09-2018 om 09:47

Sportshirt 3/4 mouw

Iemand een idee waar ik een dergelijk shirt zou kunnen kopen?

Mijn bovenarmen waggelen veel te veel na om met een shirt met korte mouwen te sporten, maar lange mouwen vind ik ook niet prettig.

Flavia

Flavia

28-09-2018 om 10:15

zoek term

o, ja de zoek term bij Decathlon was shirt 3/4 en dan komen er meerdere.

Hanne

Hanne

28-09-2018 om 13:02

Ach ja

Zelfs al zou ik dik zijn, dan had ik nog het verstand om te gaan sporten en dat is meer verstand dan degene die op deze manier reageren.

Hanne

Hanne

28-09-2018 om 13:04

flavia

Bedankt voor de links, daar kan ik wel iets mee!

rode krullenbol

rode krullenbol

28-09-2018 om 14:21

Goed voorbeeld doet goed volgen?

Neem nou de legendarische rocker op leeftijd Derek Smalls! – Ooit de bassist van de heavy metal band Spinal Tap. – Hij staat erom bekend een met aluminiumfolie omwikkelde courgette in zijn broek te dragen om zijn voorkomen te verbeteren. Maar zie je hem ooit ¾ mouwen dragen? Hij maakt zich over zijn waggelende bovenarmen weinig zorgen, naar het schijnt. Zie bijvoorbeeld:


https://youtu.be/ILuqwyyk6Z0. De vrouw in kwestie daarentegen ...

Rode krullenbol

bol .com heeft ze ook

zag ik. Ik weet dat er shirts zijn tot net boven/op de elleboog, zou dat niet lekkerder zitten?

Hanne

Hanne

28-09-2018 om 16:46

Je moet iets

Je moet iets hebben om je druk over te maken toch... voor mij zijn dan mijn bovenarmen.

@ Lilian Geen idee, misschien bestel ik er wel twee dan kan ik kiezen.

Ja das t voordeel daar

Mij lijkt nml als je elleboog vrij is dat t luchtiger/minder voelt. Bij mij tenminste wel,in de holtes zweet t anders snel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.