Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

May

May

11-06-2009 om 09:22

Stapelbed met afwijkende maat

Voor onze nieuwe stacaravan zoeken we een stapelbed dat maar 1.90 lang mag zijn. De Ikea heeft die volgens mij niet (moet het nog even goed checken, maar de site maakte me niet blij). Iemand enig idee waar je zo'n bed wel kunt krijgen voor een redelijke prijs?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vrees dat het moeilijk wordt

Volgens mij zijn alle bedden tegenwoordig standaard minstens 2 m lang, behalve peuterbedden, en die zijn er weer niet als stapelbed. Dus of je moet een tweedehandsje scoren, of je zou een bed op maat moeten (laten) maken. Er zijn mensen die interieurs voor boten bouwen, die zitten daar vast niet mee.

Succes ermee

Temet

Zelf maken

Als je goedkoop wilt, dan zit er niks anders op dan zelf maken. zie http://klussen.5u.com/hoogslaper.html
Maar let op: ga eerst op zoek naar matrassen. Die kun je waarschijnlijk vinden bij een botenzaak of caravan/kampeerzaak.
Pas de maten uit het klusvoorschrift aan aan de matrasmaat.
Groet,
Miriam Lavell

Vera*

Vera*

11-06-2009 om 10:18

Matrasmaat of bedmaat

Pasop! De bedmaat is minstens 10, vaak 20 cm meer dan de matrasmaat. Een matras van 190 lang, levert een bedlengte van 2 meter +.
Groet,
Miriam Lavell

marie

marie

11-06-2009 om 11:14

Tweedehands

Hallo
Ik denk dat je ook naar tweedehands moet gaan kijken. "Vroeger" (toen ik nog jong was) waren bedden van 80 x 190 cm heel gewoon. Heb ik zelf ook op geslapen tot ik het huis uit ging.
En anders kun je ook hier kijken:
http://www.blankhoutenmeubel.nl/
succes

Flexa bij beter bed

Wij konden alleen een halfhoogslaper kwijt van 1.90.

Gevonden bij beter Bed van het merk Flexa, kun je in allerlei combi's maken, ook stapelbed.

Matras op maat

een matras op maat is helemaal niet moeilijk. Als je iemand vindt die schuimrubber verkoopt is de kans groot dat die een matras kan leveren in elke gewenste maat. Is geloof ik niet bijzonder duur (minder duur dan een op maat gemaakt bed, zou ik denken).

Groeten,

Temet

May

May

11-06-2009 om 23:19

Bedankt voor jullie reactie

En Sini, naar frankrijk gaan met de caravan is een beetje lastig, daar is 'ie een beetje te groot voor en bovendien ontbreken de wielen... Maarre ik heb heel wat tips waar ik mee aan de slag kan! Bedankt allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.