Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Steel stofzuiger

Wie heeft er een steel stofzuiger (geen Dyson)? Ik heb ruim €200,- aan bol bonnen en wil voor de boven verdieping een steel stofzuiger kopen! Iemand tips? Waarom geen Dyson? Vet boven budget 😉

Je vroeg om een steelstofzuiger. Toch ga ik even vanwege  krap budget out of the box; swiffer in combi met kruimeldief. 
Een bovenverdieping is vaak alleen maar stoffig. Met een swiffer kan je makkelijker onder de bedden etc, het maakt geen herrie en pakt met de grote voet een groter oppervlak. Eigenlijk ben je met een stiffer sneller klaar. De kruimeldief is om de voet schoon te zuigen of voor bij de hand, bv voor het zuigen van een toetsenboard.

Fourtyfour

Fourtyfour

29-09-2021 om 12:33 Topicstarter

swiffer op vloerbedekking werkt niet heel handig. Moet echt een stofzuiger zijn.
(En nee, ik ga niet andere vloerbedekking nemen boven)

Imi

Imi

29-09-2021 om 13:09

Mijn schoonmaakster vertelde me laatst dat zij heel tevreden is over de lichte steelstofzuiger die ze voor bijna niets bij Action gekocht had.

Chinees spul, dus ik weet niet hoe lang het goed blijft, maar 2 jaar garantie heb je altijd, dus bon bewaren.

Imi schreef op 29-09-2021 om 13:09:

Mijn schoonmaakster vertelde me laatst dat zij heel tevreden is over de lichte steelstofzuiger die ze voor bijna niets bij Action gekocht had.

Chinees spul, dus ik weet niet hoe lang het goed blijft, maar 2 jaar garantie heb je altijd, dus bon bewaren.

Die heb ik ooit gehad maar nee, zou ik écht niet doen als je een budget van 200 euro hebt. Kan je beter een kleine herrie stofzuiger met slang nemen. 

Koud schreef op 29-09-2021 om 20:55:

[..]

Die heb ik ooit gehad maar nee, zou ik écht niet doen als je een budget van 200 euro hebt. Kan je beter een kleine herrie stofzuiger met slang nemen.

Zeker niet met tapijt. Ik heb een kruimeldief, volgens mij vergelijkbaar vermogen. Dat is een geweldig ding voor wat kleins. En misschien voor laminaat nog wel geschikt. Maar voor vloerbedekking lijkt het me niks. 

Over Dyson: idd veel te duur, maar bovendien slechte kwaliteit. De batterij gaat maar kort mee (ongeveer 1,5 jaar) en daarna kan je een nieuwe kopen voor 90 euro!

Fourtyfour

Fourtyfour

30-09-2021 om 12:41 Topicstarter

Zebra, ik heb er 1 bij een cliënt (HH) en inderdaad is er vaak wat mee. Dat is me de prijs niet waard.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.