Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-12-2013 om 21:07
Een stempelkussen is uitgedroogd (denk ik, doet het niet meer). Is het nog te activeren door er nog een of andere vloeistof overheen te gieten?
Of moet dat dan echt inkt zijn?
18-12-2013 om 22:00
geen idee
maar als ik maar een paar dingen ermee zou willen doen zou ik het eerst proberen met een klein beetje water (plantenspuit voor een gelijkmatige verdeling). Inkt kopen kan altijd nog lijkt mij.
19-12-2013 om 06:56
water
Ik weet niet wat voor soort stempelkussen het is, maar hier heb ik er al een heleboel gereanimeerd door er gewoon wat water overheen te gooien. Niet te veel, probeer het druppeltje voor druppeltje tot 'ie het weer doet.
21-12-2013 om 23:27
Gewoon inkt kopen
Geen vulpeninkt of ecoline, ik weet uit ervaring da dit niet zo goed werkt. Gewoon bij een goede kantoorboekhandel of tekenzaak.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.