Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Beertje

Beertje

22-03-2010 om 13:53

Stomme lelli kelly reclame :-(

Gewoon even een ergernisje....mijn 5 jarige dochter is he-le-maal verliefd op die nieuwe Lelli kelly schoenen met een hakje en "gratis" make-up mobieltje. Ik vind ze zo lelijk en gewoon raar voor een klein meisje; schoenen met hakken?! Natuurlijk snap ik haar wel hoor; het is een echte meid dus ja, die schoenen werken bij haar hetzelfde als dat ik een paar mooie laarzen zie staan!

Nu moet ze toevallig nieuwe schoenen hebben, gaan we vanmiddag doen. Ze wilt perse die LK maar heb al uitgelegd dat ze dat niet gaan worden. Natuurlijk een sip gezicht met tril-lipje maar dat maakt me niet uit.

We zullen zien of de missie vanmiddag gaat slagen; in ieder geval mijden we de winkel waar ze ze verkopen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

22-03-2010 om 14:10

Spelfout

het zijn geen lelli kelly schoenen, maar lelly belly schoenen.

En no way dat mijn dochter als een lele bel er bij gaat lopen. Die mening ventileer ik al tijdens de reclame, dus daarom vragen heeft geen zin, maar in de winkel wil ze het nog wel eens proberen.

Vic

Vic

22-03-2010 om 14:16

Ach

Het is maar een fase. Mijn dochter was destijds dolgelukkig met haar opzichtige leli kelli glitterlaarzen. Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar het is maar voor een paar maanden

Hermiena

Hermiena

22-03-2010 om 14:20

Vic

die hadden dan vast niet dit afgrijselijke hakje. Als je de reclame ziet vraag je je af of het nou een reclame voor het mobieltje is of voor de schoenen. Afgrijselijk idd. Ze mag best lelli kelly schoenen, maar niet met dat hakje!

mirka

mirka

22-03-2010 om 15:00

Reclame

Mijn kinderen verbasteren de reclame altijd. Ze zingen uit volle borst: "Lelli Kelly schoenen staan je zo stom ..." En Lelli Kelly probeert al jaren kinderen te verlokken tot de aankoop van schoenen dmv make up. Daar ben ik heel erg ongevoelig voor, mijn dochters gelukkig ook.

Aïda

Aïda

22-03-2010 om 15:27

Ohh

Lelli kelly schoenen staan je zo goed,
je krijg er blaren van aan je voet ohh yhe!!

dat zingen mijn dochters over deze schoenen, al vind de middelste van 8 ze super gaaf en wil ze ze heel graag hebben.. Maar ik vind ze zo spuug lelijk!

Oo de lelly lelly reclame

Echt elke keer dat die reclame er voor is staat mijn 3 jarige voor de tv te springen en elke keer vertel ik haar dat ze die niet krijgt.
Ze had het laatst zelf aan mijn moeder gevraagt.....beppe die wil ik ....ooo monster

dochter lief heeft vorige zomer trouwens wel van die afgrijselijke met allemaal gekleurde kraaltjes lelly kelly gehad ....vind de kwaliteit niet echt in verhouding met de prijs

Vic

Vic

22-03-2010 om 15:41

Ach (2)

Mijn dochter is nu bijna 11 en schaamt zich er zelfs een beetje voor dat ze die schoenen 5 jaar geleden heeft gedragen Als je trouwens denkt dat dat erg is... Ze heeft sinds kort maat 36 en dus wat meer keuze in schoenen. Gingen we onlangs voor laarzen kijken, wilde ze persé witte westernlaarzen. Iets ordinairders kan ik niet verzinnen, maar ach, ook dat is een fase. Uiteindelijk is ze toch voor zwarte gegaan omdat ik bleef hameren op de vlekgevoeligheid van witte laarzen

Izar

"Hier geen ervaring, aangezien dochterlief alles afwijst wat roze, glitters, hartjes en dergelijk heeft "

Heb je daar iets bijzonders voor gedaan? Zo ja, wat?

Groeten,

Temet

Terpi

Terpi

22-03-2010 om 17:23

Temet

Hier hetzelfde... Het enige wat ik gedaan heb is eerst twee jongens maken, daarna bij het daarop volgende meisje enthousiast gedaan over roze en glitter waarop zij me genadeloos afstrafte! Ze wil kort haar, blauwe kleren en doet niet aan meisjesgedoe.

Massi Nissa

Massi Nissa

22-03-2010 om 18:37

Ja hoor

Hier ook een dochter die elke keer als die reclame langskomt, luidkeels "Die Wil Ik!!!" roept. Voor mij schreeuwt die reclame vooral dat deze schoenen bedoeld zijn voor kinderen van ouders die bulken van het geld, geen nee kunnen zeggen en weinig smaak tentoonspreiden. Dochter kan fluiten naar die schoenen. Ze krijgt wel vaak over-the-top meisjesschoenen met zilver, glitters of bloemetjes, maar dan van een degelijk merk.
En hoe Izar 'm dat heeft geflikt met haar dochter wil ik ook erg graag weten. Hier een moeder met voornamelijk zwarte kleding die nooit make-up draagt en alleen werk maakt van heur haar (dat er anders uitziet alsof er een granaat vlak naast mij is ontploft). Dochter trekt zich niets aan van mijn stoere voorbeeld. Het liefst zou ze erbij lopen als een reltravestiet op de gay parade. Af en toe mag dat, trouwens.
Groetjes
Massi

Nasha 1st

Nasha 1st

22-03-2010 om 19:36

Terpi

dat is geen garantie....ik heb ook 2 jongens en 1 meisje, en die is juist dol op roze en glitters en ja.....LElli Kelly....maar ze heeft ze niet (duuuuuuur!!!!!)

Tihama

Tihama

22-03-2010 om 20:10

Hier weet ik het wel

Ik heb het zelf veroorzaakt. Ik ben dol op roze en blingbling. Dochter ook.

Ik vind die Lelli Kellies dus ook leuk, maar dochter mag van mij niet te vaak hakken aan. Ze heeft paarse laarzen met hakjes. Voor het mooi, af en toe. Voor dagelijks gebruik platte schoenen.

We hebben nog geen zomerschoenen gekocht, maar dochter kijkt erg geinteresseerd naar de reclame. Ik weet nog niet of ik ga bezwijken.

Tihama

Tihama

Tihama

22-03-2010 om 20:40

Veel erger

Ik was als kind helemaal niet geinteresseerd in uiterlijkheden. In mijn puberteit ging ik naar new wave. Dat was wel geinteresseerd, maar allesbehalve in de bling bling kant. Dat begon allemaal pas na mijn puberteit. Eigenlijk pas toen ik het huis uit ging. Jee, welke analyse zou ik hier nu op los kunnen laten?

Tihama

Nasha 1st

Nasha 1st

22-03-2010 om 23:03

Heb net de reclame bekeken

hahahahaha, ja, dochter zou in katzwijm vallen, schoenen met een hakje! Dat is het helemaal!!! En dan nog met al die glitters.....Ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.....waar verkopen ze die eigenlijk?

Ik dacht

dat dochter vn 7, bijna 8, ze ook geweldig zou vinden. Maar ze vindt ze verschrikkelijk! Hoera, er is nog hoop! Ze stopt haar vingers in de oren als ze de reclame ziet, ik zal haar eens wat varianten van het liedje voorstellen, vindt ze vast leuk. Nu is het een grondig: Gatsie! met HAKKEN!

Maxime.M

Maxime.M

23-03-2010 om 08:25

Ik was zo'n dochter

kreeg mijn moeder na 2 jongens eindelijk een meisje....bleek ik ook een halve jongen te zijn, dus geen meisjes kleding, kort haar en alles in de kleur blauw. Oh wat kon ik sjachrijnig worden als ik op verjaardagen poppen of kralendozen kreeg (dat was voor méisjes...ik wilde alleen maar knutselspullen) maar goed, zelf kreeg ik dus helemaal geen stoer dochtertje, maar een roze bling,bling meisje. En écht tot haar 10e -11e jaar had ze een afschuwelijke kledingsmaak, hoe ordinairder hoe beter. Gelúkkig is het over gegaan, ze is nu 14 en draagt hele leuke nette kleding. Zelfs ik vind het leuk

Maxime

Maxime

Ik heb zo'n gevoel dat mij dat ook te wachten staat. Als Pluizebol t.z.t. rondloopt met roze glitterstrikjes afgezakt tot halverwege haar miezerige staartjes (Nee Mama, het mag niet kort!), in een roze kanten jurkje boven gehakte Lelli Belli's dan meld ik het wel even

Groeten,

Temet
p.s.: zo heel fundamentalistisch ben ik nou ook weer niet: dochter kreeg voor jaar verjaardag van oma een roze corduroy broek, en ik moet zeggen, die is leuk. Maar die is fuchsiaroze, dat kan ik - mits met mate- nog net verdragen.

vlinder72

vlinder72

23-03-2010 om 13:54

Ach

Mijn dochter is vier jaar. Ze krijgt straks degelijke zomerschoenen maar ze mag er een paar van gruwelijke glitter sandaaltjes bij hebben. Ik wacht wel tot de afgeprijsd zijn. Ze mag ze niet met een hakje, hebben ze die echt? Ook voor 4 jarigen? Mijn kinderen zien weinig reclames dus ik heb ze nog niet gehoord over dat soort schoenen. Overigens vind mijn dochtertje glitterschoenen prachtig. Zelfs verleid te worden door reclame.

Asa Torell

Asa Torell

23-03-2010 om 20:04

Temet

In mijn omgeving (peuters en kleuters, grotendeels witte middenstandswijk) zijn de die-hard roze fans toch echt geen meerderheid. Volgens mij zitten de meeste meisjes er net als mijn dochter van bijna 3 tussenin: niet roze-gek maar ook geen voorkeur voor jongenskleding. Dochter wil bijv. geen jurken meer aan (snif) maar roze broek en bruin bloemetjesshirt oid vindt ze prima.
Dus ik zou me toch niet zo'n zorgen maken... of heb je speciale aanwijzingen dat je pluizebolletje de prinsessekant op gaat? Is ze al aan het oefenen met de glitterstrikjes?

Maxime.M

Maxime.M

23-03-2010 om 20:33

Nou asa

Asa, wij wonen in het meest witte kak-dorp wat je maar kan bedenken, maar mijn dochter vond het fan-tas-tisch om op haar glitter barbie muiltjes rond te stappen. Ik denk wel dat veel kleine meisjes dit hier gewoon niet mogen van hun moeders en hun haartjes in bob-lijntjes geknipt krijgen en alleen in (toen Oshkosh) de deur uit kwamen.

Maxime

angel3

angel3

24-03-2010 om 11:20

Roze en bling wel leuk

en dochter mag van mij ook 'gewone' lelli kellies. Maar niet met hak. Ze is pas 4. Dat kan nooit goed voor je rug zijn.
Stel we zouden een bruiloft hebben dan kan ik me voorstellen dat ik ze koop voor bij de jurk, maar nee....die hebben we niet. Dochter is er nu al boos over inderdaad
Maar er zijn wel meer reclames die ze niet mogen (speelgoed, snoep en weet ik veel)
Dus lelli kellies mogen wel, crocs ook maar UGGlies niet

Puck

Puck

24-03-2010 om 11:27

Angel

Die ienieminiehakjes onder de lellybelly's zijn echt niet slecht voor je rug hoor. Het is niet hoog. Onze jongste moest van de orthopeed zelfs schoenen met een hak die hoger is dan het voetbed omdat dat in combi met haar steunzolen beter is. Sneakers, sportschoenen en teenslippers zijn wat dat betreft minder geschikt dan hakjesschoenen.
En wat vinden kids hier van de lelli kellies: Lelli kellie schoenen staan je niet goed, trekt de wratten naar je voet, ojèh...
Vorig jaar vond jongste (nu 8) ze nog leuk, dit jaar is dat gelukkig al helemaal over en ze laat zich ook niet meer verleiden door dat make-up-mobieltje

Bastet

Bastet

24-03-2010 om 18:13

Hakjes

Mijn dochter had ooit schoenen met exact dezelfde hakjes.Alleen aan te bevelen als je een heel braaf meisje bent wat niet loopt,laat staan buiten speelt....de hakjes zijn zo snel afgesleten.
Bastet

angel3

angel3

24-03-2010 om 19:51

Puck

ha ha ha....lachen he die rijmpjes
Tja ik vind die gympjes dingen nog wel gaan. Die hakken leken op tv best 'hoog' maar dat valt dus mee. Maar dat hoeft dochter dan weer niet te weten Geen hakjes hier

Waar wordt dat uitgezonden?

ik heb het niet voorbij zien komen, kan ook mijn desinteresse liggen

mijn dochter vindt ze overigens ook lelijk en stom meisjesachtig, al hoewel ze 2 jaar geleden nog wel op gympen liep bezaaid met knalroze lovertjes, maar nu is ze "nog stoerder en ouder" dus ze heeft nu adidas met print erop wat ik wel leuk vind, ze is toch een heel ander type dan het gemiddelde meisje van 7.

Puck

Puck

25-03-2010 om 18:39

Volgens dochter

wordt het eigenlijk op alle zenders uitgezonden.
Nog een mooie uitspraak van haar toen ze gisteren een verkorte versie van de reclame zag: eindelijk een korte reclame van lelli kelli. Mmmmmm... als je als doelgroep het al een irritante reclame vindt, dan doe je als reclamemaker iets niet goed. Reclame is ook al 3 jaar hetzelfde. Herhaling is hier duidelijk niet de kracht van de reclame.

jippa

jippa

26-03-2010 om 17:29

Vreeeselijk

Echt vreselijk die reclame. Hier zijn ze in groep 4 al weer uitgelellikellied gelukkig. En jippadochter heeft het nooit wat gevonden. Op school zingen ze er ook varianten op. Die komen er niet op neer dat lelliekellies zo leuk zijn)

Ik heb wel eens de uitdrukking gehoord: de markt op irriteren. Zou deze reclame daarvoor bedoeld zijn? Van die Bratzpoppen schijnen ook bewust zo gemaakt zijn dat ouders het niks vinden, waardoor het voor de kinderen juist weer interessant wordt. En die zeuren dan net zo lang tot mams of paps zwicht en de portemonnee trekt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.