Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

String dragen

Hallo allemaal, 
Ik ben momenteel moeder van 2, 1 van 10 en 1 van 7. Ben 39 jaar. Heb altijd al strings gedragen, maar hoorde laatst op het schoolplein dat weinig moeders dit nog dragen op die leeftijd? Wat vinden jullie en hoe denken jullie hier over. 
Hoor graag jullie mening! 
Groetjes Ilona


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het gaat de moeders op het schoolplein/ieder ander geen bal aan wat jij en ik voor ondergoed dragen. Draag gewoon wat jij prettig vindt.

IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 10:29 Topicstarter

Nee oké dat is waar. Ben alleen benieuwd hoe jullie er over denken? 

Ik draag alleen maar van de hele degelijke oma-onderbroeken van de hema die alles bedekken. Wat een ander draagt heb ik geen mening over. Zou jij ook niet moeten hebben. Als jij strings lekker vindt zitten, lekker doen. Wat anderen daarvan vinden is niet relevant. Je draagt het toch ook ergens onder, dus wat maakt het dan uit? Niemand die het ziet.

IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 10:39 Topicstarter

Nee klopt. Maar vind het vervelend dat andere vrouwen daar zo'n mening over hebben.

IlonaK schreef op 13-03-2022 om 10:39:

Nee klopt. Maar vind het vervelend dat andere vrouwen daar zo'n mening over hebben.

Boeien. 

Jij draagt wat jij fijn vindt zitten. Waarom zou je ondergoed überhaupt een onderwerp van gesprek zijn? 

Ik vind het al wonderlijk dat er op het schoolplein wordt gepraat over het soort ondergoed dat je draagt. En al vond de hele wereld het raar - wat dan nog? Als jij ze wil dragen draag je ze. Als je grote onderbroeken, boxers of helemaal niks wil dragen doe je dat. En als iemand daarnaar vraagt kun je altijd zeggen “Goh wat een aparte vraag, waarom wil je dat weten?”

IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 10:49 Topicstarter

Daar hadden ze het laatst op het schoolplein over. Dus dacht kijk even wat de meesten van jullie hier antwoorden! 

IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 10:55 Topicstarter

Dus graag jullie eerlijke mening. Welk soort ondergoed dragen jullie en waarom? 

Goh, wat een aparte vraag, waarom wil je dat weten? 

🙂

IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 11:06 Topicstarter

Omdat er bij ons op het schoolplein onder de moeders een discussie daarover gaande is. 

AlisonH schreef op 13-03-2022 om 10:49:

Ik vind het al wonderlijk dat er op het schoolplein wordt gepraat over het soort ondergoed dat je draagt. 

Dat, plus dat iemand er dan ook nog bij blijft staan, plus dat er dan hier een vraag gesteld wordt.

Sommige mensen vinden dat erg spannend, onderbroekpraatjes. De string heb ik al eerder voorbijzien komen.

als je bij de Hema in het rek kijkt, zie je heel veel verschillende modellen hangen. Daaruit kan je dus opmaken dat elke vrouw een eigen voorkeur heeft. Ik zou niet weten wat ik daarvan zou moeten vinden. Het maakt mij niks uit. Ik draag wat ik prettig vind en of iemand mijn model maar niks vindt dat zal mij een zorg zijn. 

Is het soms vakantie in een of andere regio? Vind dit echt een puberaal vraag…

Nou weet ik ook meteen weer wat ik zo vreselijk vond aan de basisschoolperiode van mijn dochter: geouwebep op het schoolplein door moeders die niks beters te doen hebben 😞

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.