Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Suggesties voor zgn. 'Thuiskok' regio Amstelveen?

Manlief wordt 60 in december.
Hij heeft een weekend weg voor ons geregeld, en op de dag zelf zouden we met het gezin uit eten gaan.

Nu heb ik bedacht dat ik hem graag wil verrassen door op zijn verjaardag zelf ipv uit eten gaan, hier een etentje thuis te regelen met zijn 3 oudste vrienden + vrouw. Ik heb hen gevraagd, ze kunnen allemaal, superleuk.
Mooie tafel, servies, glazen heb ik zelf. Jongste dochter vindt het erg leuk om op te dienen.

Wel wil ik heel graag het eten laten verzorgen. Van ons twee is man echt de hobby-kok, echt geweldig. Ik draai een verantwoorde maaltijd in elkaar, maar feestelijk en voor 10 personen, dat wordt niks . Ook wil ik niet steeds (nerveus) in de keuken staan maar gezellig mee aan tafel zitten. En omdat hij zelf lekker kookt, wil ik niet een grote schaal pasta neerzetten, maar echt een beetje feestelijk.

Al gezocht op thuiskoks etc maar de prijzen zijn wel heel hoog. Vast terecht hoor, maar gaat mijn budget ver te boven. Ook hebben meesten incl boodschappen, tafellinnen, servies, keuken opruimen etc. Dat hoeft allemaal niet. Wijn hebben we zelf vd zomer meegenoemen uit Italië, vind wel erg leuk om die te gebruiken.
Eigenlijk alleen maar iemand die kookt, en eventueel de boodschappen doet (maar kan ik ook doen).

Iemand een suggestie of ervaring hiermee? Budget is max 20/25 pp

dank alvast!
Mare

Zus

Zus

23-11-2014 om 19:17

Ik ken iemand

Ik ken iemand in Amsterdam die dat doet. Ze is Italiaanse en kookt waanzinnig lekker. Ze doet de boodschappen (of je doet het zelf) en zij kookt. Ik weet haar budget niet, maar als je mij mailt, kan ik je haar emailadres geven.

hapjesaanhuis

http://hapjesaanhuis.nl/nl/assortiment/buffetten/stel-uw-eigen-buffet-samen/

Wat is er mis met hapjes aan huis? Ook in Amstelveen. En de afwas wordt opgehaald.

in of ex?

is je budget inclusief of exclusief de boodschappen?

budget

Ik heb wel ervaring hiermee, maar dan moet je wel rekening houden met een ruimer budget. Dan ga ik ervan uit dat de kok ook voor alle ingredienten zorgt. En dan is het wel echt een luxe (restaurantwaardij) diner)

amk

amk

24-11-2014 om 07:07

welke regio?

want dit zijn meestal zzp-ers, die gaan niet het hele land door.

Barvaux

Barvaux

24-11-2014 om 09:16

amk

Staat in titel: Amstelveen

amk

amk

24-11-2014 om 10:29

excuus

ik moet nog wennen aan mijn nieuwe bril dat is duidelijk. En ook ben ik blond van nature.

guera

guera

24-11-2014 om 12:11

Ik ken een geweldig leuk tentje met superleuke dames die dit kunnen regelen. Alle wensen zijn bespreekbaar en zeer betaalbaar (vind ik).
Rond de 25 a 30 euro voor drie gangen

http://www.bourgondie.com/

Zij leveren aan en zelf kun je het dan nog afmaken (opwarmen, in de oven stoppen wanneer jij dat wil). Ze kunnen ook komen bedienen en echt ter plekke koken maar ik denk dat het dan wel duurder zal zijn.

Er staan diverse suggesties op hun site en je kan ook bij hen aangeven wat je wil en voor welke prijs en dan maken ze gewoon een voorstel.
Ik heb dit eens rond kerst gedaan voor 12 man. Werd s middags gebracht en ik kon het zelf afmaken.
Succes en plezier!

Mare

Mare

27-11-2014 om 18:12 Topicstarter

Bourgondië ziet er superleuk uit Guera

Meteen maar even de telefoon gepakt, en erg leuk gesprek gehad.
Ze was aangenaam verrast dat ze aanbevolen werden op dit forum, en of ik je wil bedanken (bij deze).

Heel flexibel, veel leuke gerechten, en redelijk geprijsd. Tikje boven mijn budget (ca. 30 euro), maar ze dacht heel actief mee, we komen er wel uit.
Heel fijn dat het 's middags geleverd wordt, ik het alleen nog op hoef te warmen, en we lekker onder elkaar heel uitgebreid kunnen eten.

Supertip, ben helemaal blij dat het zo gaat lukken, en zie enorm uit naar zijn verrassing.
Dank allen!

guera

guera

27-11-2014 om 20:28

Super

Fijn Mare. Leuk om te horen. Ik gun het deze meiden van harte. Echt een leuke tent hebben ze daar neergezet. Hun winkel is ook heel leuk.
Veel plezier. Ennu... bevallen de Portugese tegels nog goed? (heb nieuwe nick)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.