Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leandra

Leandra

15-10-2008 om 14:41

Taartdecoratie

Hallo!

Mijn zoontje wordt over een paar weken 3 en nu wil voor hem een Cars taart maken. Weet iemand waar ik decoratiemateriaal kan vinden? Of zo'n plaquette die je op een vierkante taart kan plaatsen? Ook andere tips zijn welkom!
Ik heb al gegoogeld, maar kom alleen complete taarten tegen ver bij mij uit de buurt......
Ps. Traktatietips voor Cars zijn ook welkom!

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tractatie

Bij Zeeman hadden ze laatst Cars-roltoeters (zoon is ook net 3 geworden). Andere cars-dingen hadden ze ook wel, geloof ik.

Wat decoratie betreft: je kan natuurlijk gewoon plaatjes uitknippen, op dun karton/stevig papier plakken, dat dan weer op een cocktailprikker en zo in de taart steken. Geen echt briljante ideeën, helaas.

Groeten,

Temet

Mamvantwee

Mamvantwee

15-10-2008 om 14:47

Bij de bakker

Bij onze bakker in het buurtwinkelcentrum liggen dat soort decoratiesetjes in de vitrine te koop.

Mamvantwee

Mamvantwee

15-10-2008 om 14:58

Of via internet

Kijk maar hier: http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?cPath=119&osCsid=mmhj5ub8gafmud0ubrqo2cvr82

(Ik zocht even voor je, omdat ik binnenkort ook een peuterfeestje heb en het eigenlijk wel een heel goed idee vind!)

Sjillie

Sjillie

15-10-2008 om 15:02

Kleine dingetjes

Wat ik hier met verjaardagen doe is kleine themadingetjes op de taart zetten. Bijvoorbeeld smurfen (die je bij de ah kreeg)
Zo ook al eens sesamstraat thema gedaan op een taart.

Van cars kun je nu bij de zeean het één en ander voor een zacht prijsje krijgen.

Vera*

Vera*

15-10-2008 om 16:07

Taart

Je kunt ook fototaarten (foto op soort marsepein op taart) bestellen of een carstaart waar dan ipv een foto de afebeelding van cars is.

Roos

Roos

15-10-2008 om 20:05

Vlaaienwinkel

Bij de multi-vlaai bij ons hebben ze van alles voor op taarten. Ik heb geen idee of er ook iets van Cars is, maar als er een in de buurt zit bij jou zou je kunnen bellen?
Roos

Annet

Annet

15-10-2008 om 21:27

Hema

Bij de Hema kun je online een taart met plaatje bestellen. Je kunt een eigen plaatje inzenden. Vorig jaar hadden we voor mijn zoontje ook een cars-taart. Gewoon een gaaf plaatje van Mc Queen auto, leuke tekst erbij: Pietje 4 jaar!
Kaarsjes erop en klaar.
Je kunt er natuurlijk ook nog kleine autootjes opzetten. Maar alleen met plaatje en kaarsjes is die al heel mooi.

Mamba

Mamba

16-10-2008 om 08:50

Jumbo

Bij de Jumbosupermarkt.

Multivlaai

Daar kan je ook zo'n fotoplaat bestellen. Kost geloof ik 7,50. En zover ik weet hebben ze daar ook Cars decoratie. Maar misschien is het leuker om gewoon in de speelgoed winkel wat spulletjes te kopen van Cars. Heeft hij na zijn taart er nog plezier van.

Leandra

Leandra

17-10-2008 om 11:17

Bedankt!

Bedankt voor alle reacties. De tractatie ben ik inmiddels uit. Ik heb muffin bakjes van Cars gevonden met bijpassende cocktailprikkers. Dus ik ga cakejes bakken. Ik ga even neuzen bij multivlaai en de Hema. Iedreen bedankt voor de tips!
Jumbo hebben we hier niet......

Groetjes Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.