Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bamse

Bamse

23-04-2011 om 22:01

Tarieven dierenarts (amsterdam west)

Ik wil mijn kat laten inenten en steriliseren. Er zitten een aantal dierenartsen bij mij in de buurt, maar op geen enkele website worden tarieven genoemd. Kan iemand mij vertellen wat voor bedragen ik ongeveer op de rekening kan verwachten? Of kan iemand mij een dierenarts aan of afraden?

Bamse.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet

die 'goedkope' in de spaarndammerstraat. Daar heb ik heel veel geld naar gebracht! Voor de rest ken ik alleen wat in zuid en centrum (en een fijne noord). Sorry.

ishtar

ishtar

24-04-2011 om 14:04

Bij ons

kostte castreren poes 120 (kater is rond de 70), inenten is rond de 30 en een consult is 28 euro.
Niet dat wij in Amsterdam wonen, maar dat zijn de prijzen bij ons in de omgeving.
Maar je kunt prima een paar dierenartsen bellen en de vraag stellen. Krijgen zij ook weer het gevoel dat er geshopt wordt (en zij de prijzen dus een beetje concurrerend moeten houden.)
Succes met de poes!

Fiorucci

Fiorucci

24-04-2011 om 14:14

Tip

Dat is een goeie vraag voor het forum van www.kattenplaza.nl
Daar zitten vele kattenliefhebbers die vast wel een adres voor je hebben!

Margriet*

Margriet*

24-04-2011 om 21:03

Ik ging eerst

altijd naar de Overtoom, vind ik een prettige kliniek, aardige en kundige mensen.
Dierenkliniek Vondelpark is onze kat gesteriliseerd (werkte samen met een dierenasiel in Noord) ook prima gedaan.
Osdorp Dierenkliniek ook goede ervaringen mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.