Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-04-2011 om 22:01
Ik wil mijn kat laten inenten en steriliseren. Er zitten een aantal dierenartsen bij mij in de buurt, maar op geen enkele website worden tarieven genoemd. Kan iemand mij vertellen wat voor bedragen ik ongeveer op de rekening kan verwachten? Of kan iemand mij een dierenarts aan of afraden?
Bamse.
24-04-2011 om 09:21
Niet
die 'goedkope' in de spaarndammerstraat. Daar heb ik heel veel geld naar gebracht! Voor de rest ken ik alleen wat in zuid en centrum (en een fijne noord). Sorry.
24-04-2011 om 14:04
Bij ons
kostte castreren poes 120 (kater is rond de 70), inenten is rond de 30 en een consult is 28 euro.
Niet dat wij in Amsterdam wonen, maar dat zijn de prijzen bij ons in de omgeving.
Maar je kunt prima een paar dierenartsen bellen en de vraag stellen. Krijgen zij ook weer het gevoel dat er geshopt wordt (en zij de prijzen dus een beetje concurrerend moeten houden.)
Succes met de poes!
24-04-2011 om 14:14
Tip
Dat is een goeie vraag voor het forum van www.kattenplaza.nl
Daar zitten vele kattenliefhebbers die vast wel een adres voor je hebben!
24-04-2011 om 21:03
Ik ging eerst
altijd naar de Overtoom, vind ik een prettige kliniek, aardige en kundige mensen.
Dierenkliniek Vondelpark is onze kat gesteriliseerd (werkte samen met een dierenasiel in Noord) ook prima gedaan.
Osdorp Dierenkliniek ook goede ervaringen mee.