Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-01-2012 om 10:26
beetje uitgeschoten met de komijn en de humus smaakt nu veel te sterknaar de komijn. Wat kan ik nog doen om dat te verminderen? Iemand een idee of maar gewoon weggooien en opnieuw maken?
Kan je humus trouwens in de vriezer doen?
Groet,
Cakey
31-01-2012 om 11:36
Ik zou
nog een portie maken zonder komijn, en dan mengen. Lijkt me wel dat je dat kunt invriezen, zou niet weten waarom niet.
31-01-2012 om 15:24
Erg ot
Ik las zeker 3 keer achter elkaar konijn, vroeg me nog af wat een konijn in de humus deed, pas toen ik het bericht opende zag ik dat het komijn was.
31-01-2012 om 18:20
Zelfde tip als roosje katoen
Nog maar wat meer maken dan, en natuurlijk zonder komijn. Vriezer vraag ik me af, volgens mij wordt het daar waterig van. Ik weet niet hoeveel je gemaakt hebt maar ik ben er altijd redelijk snel doorheen. Half dessertkommetje per persoon kan best.
04-02-2012 om 10:09
Dank je..
Heb gedaan wat jullie zeiden, en idd de smaak verbeterde enorm, dus bedankt!
Had al teveel gemaakt en heb de helft in de vriezer gedaan. Als dat niet goed gaat, weer ik dat weer voor de volgende keer.
Groet,
Cakey