Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tijdelijke goedkope woonruimte

Dag! Een vriendin van mij zoekt op zeer korte termijn goedkope woonruimte, tijdelijk, om spanningen thuis even te ontlopen. Ik wil hara graag helpen, maar zie door de bomen het bos niet. Waar is dit te vinden? Graag websites etc. Alvest bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klooster

Het klooster is vaak goedkoop. Je kan tot rust komen en het kost niet veel. Of je moet echt voor langere tijd willen, dan loopt het natuurlijk weer op.

Belle Époque

Belle Époque

09-06-2011 om 08:56

Simpele stacaravan

Als ik even lucht nodig heb boek ik een goedkope, simpele stacaravan. Het primitieve brengt me tot rust. Ik ben lid van de SVR en daar kan je met wat zoeken wel leuke betaalbare dingen vinden.

hortencia

hortencia

09-06-2011 om 08:57 Topicstarter

Voor langere tijd

Dank je voor je reactie! Maar ze wil zo'n 2 tot 3 maanden het huis uit, dan wordt een verblijf van €30,- per dag toch wel prijzig. Ik ben op zoek naar websites van oppasservice, of anti kraak etc. Of iedere info die kan leiden tot een tijdelijke verblijfplaats die niet al te duur is , is welkom! Hortencia

Belle Époque

Belle Époque

09-06-2011 om 09:15

Ik begrijp het

Van antikraak heb ik verder geen verstand (hoewel google in één klap veel hits opleverde).
Maar je hebt het over spanningen bij haar thuis. Indien ze door de situatie echt overspannen is geraakt, zou ze misschien bij een arts kunnen vragen naar de mogelijkheden van een herstellingsoord?

hortencia

hortencia

09-06-2011 om 10:35 Topicstarter

Spanningen

De spanningen zijn uiteraard van relationele aard, maar ook weer niet zodanig dat er sprake is van overspannen zijn. Ze wil in rust nadenken over de relatie en niet de hele tijd geconftonteerd worden met een partner die zoveel spanning oproept, en waarmee elke avond tot diep in de kleine uurtjes wordt gepraat, waardoor ook veel wordt stuk gespraat. Zoiets.

Belle Époque

Belle Époque

09-06-2011 om 10:52

Ik snap het

Die heeft duidelijk even lúcht nodig. Het lijkt me best lastig om zoiets te vinden. Voor een kortere tijd wel, maar voor zo'n lange tijd...?
Kamers of een éénkamerappartement huren zou dan ook een mogelijkheid kunnen zijn (natuurlijk niet in een studentenrijke omgeving ). De wachtlijsten zijn er vaak kort en ik weet dat je hier voor nog geen 250 euro/maand aardig onder de pannen bent. Check wel even de voorwaarden (opzegtijd, minimale huurperiode, gezamenlijk gebruik keuken en sanitair).

Waar ergens das ook wel handig om te weten

zie titel..
misschien is het handig als je kan zeggen waar ze ongeveer wil zitten?

liora

liora

09-06-2011 om 14:24

Televisie

Misschien kan ze zich opgeven voor een televisieprogramma? Ik weet een programma, ben de naam even kwijt, waarbij ze mensen dan 20 dagen uit elkaar halen. Eerst hij 10 dagen in een hotel, dan zij. Of zo.

hortencia

hortencia

10-06-2011 om 09:37 Topicstarter

Omgeving

Ze zoekt woonruimte in de provincie Zuid Holland. Het mooiste zou zijn een soort van stacaravan, bij iemand op het erf of zo, of inderdaad anti kraak. Het is zeker geen persoon die mee wil doen in een tv programma, dus die optie is uitgesloten! Gisteren heb ik haar geholpen bij het zoeken op Internet, er gaat een wereld voor me open, met name op het gebied van anti-kraak. Blijkt big business te zijn. Misschien de lokale pers maar eens navorsen. Er moet toch wel ergens een kamer of huisje of caravan te vinden te zijn?

Hiero

http://www.funda.nl/huur/provincie-zuid-holland/0-500/
Zuidholland tot 500 euro pm, 137 hits.
Groet,
Miriam Lavell

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.