Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

amar

amar

27-06-2009 om 18:07

Tip van de week

hoi medeouders, ik heb iets ontdekt wat ik jullie niet wil onthouden.Het redde mij nl. van het (weer) moeten kopen van een nieuwe t-shirt,misschien jullie daarom ook wel.
Gisteren zag ik bij een nieuw blauw t-shirt dat ik 1 dag had aangehad dat er grote geel uitgebeten vlekken onder de oksels zaten vanwege de deodorant die ik had gebruikt (odorex drye).
Op aanraden van een vriendin heb ik toen het volgende gedaan ( ik had toch niks meer te verliezen: ik kon het blauwe t-shirt net zo goed weggooien): ik heb glansspoelmiddel (ja, echt, van de afwasmachine) gespoten op die lelijke plekken en dat een paar uur laten inweken. Vervolgens heb ik het in de wasmachine gedaan en gewoon gewassen.
En het kwam er toen als nieuw weer uit. Je kunt helemaal NIKS meer zien van die plekken. Heel wonderlijk. Hoe het werkt,snap ik niet.
Maar deze 'truc' schijnt dus ook erg goed te helpen bij t- shirts/bloesjes waarop van die (witte) strepen zitten/afdrukken van andere deodoranten.Ik ga hiermee nu van alles uitproberen.En hoop dat jullie hier ook wat aan hebben.
groeten van amar

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.