Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flavia

Flavia

25-04-2020 om 01:22

toilet met vermaler

Vanwege mijn emigratie van Costa Balconia naar Klein Tuinzania en de daarmee gepaard gaande noodzakelijke vrijetijdsbesteding genaamd: klussen hoop ik dat er hier iemand is met ervaring met een sanibroyeur toilet of iets vergelijkbaars met een vermaler tussen toilet en afvoer zodat je gebruik kunt maken met een klein diameter afvoer ipv de normale grootte.

Vragen die ik heb:
hoeveel geluid maakt die vermaler.
kun je gewoon toiletpapier gebruiken
heeft het veel onderhoud nodig
Maakt de ondergrond van het toilet nog uit? badkamer heeft als basis een houtenvloer, daar dan wel tegels op maar het is geen massief betonnen vloer. De functie klankkast geef ik 'm liever niet.

Ad Hombre

Ad Hombre

25-04-2020 om 08:38

Flavia

In een grijs verleden had ik bovenburen met zo'n ding. Houten vloer boven onze slaapkamer. Laten we zeggen dat dat verre van ideaal was. Best mogelijk dat ze tegenwoordig wat stiller zijn geworden.

Marinade

Marinade

25-04-2020 om 13:49

Ervaring

In ons vorige huis in de tweede badkamer. Was een dertiger jaren huis, in de badkamer was wel een nieuwe betonvloer aangelegd.
De badkamer en toilet is 13 jaar door ons gebruikt, nooit problemen mee gehad. Ook de huidige bewoners alweer 3 jaar, zonder problemen.
Het was een hang-model en de vermaler was dus achter zo’n wandje weggewerkt. Het is wel wat meer geluid dan een gewoon toilet, maar niet storend, ook niet ‘s nachts. Je kon gewoon toiletpapier gebruiken. Chloorhoudende schoonmaakmiddelen mocht niet, maar dat is nooit een probleem geweest.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.