Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maria

Maria

07-10-2008 om 10:06

Trap in meedere vrolijke kleuren bekleden

Hoi!
Ik wil mijn trap bekleden met tapijt maar dan in meerdere vrolijke kleuren. En dan een gedeelte van de zijkanten verven. Maar kom niet zo goed uit de kleuren..
Ons huis is verder nogal strak met veel wit en wat grijs en natuurtinten dmv sloophout. Trappenhuis is nu nog helemaal wit. Wat is nu een leuke kleuropstelling van de treden? En hoeveel kleuren zal ik max. gebruiken( en die dat weer terug laten komen) In ieder geval mag er rood op de treden komen!
Wie helpt??

groeten, Maria

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij ook!

Wat grappig, wij hebben de trap ook rood, oranje, geel enz door naar boven. De muren en de zijkanten van de trap hebben we roomwit en ik ben er nog steeds blij mee.

Syl

En ik maar denken dat wij zo origineel waren

Jaren geleden in woontijdschrift gezien en als een blok voor gevallen. Dus toen onze trap nou toch echt aan vervanging van trapbekleding toe was hebben ook wij dat kleurenschema genomen.
Wij hebben;
onderste 5 treden warm rood (dus niet heel fel), dan 5 treden warm beetje donkergeel neigend naar oranje, en bovenste 4 treden in een nog iets lichtere tint geel.
De trap naar de 2e verdieping hebben we helemaal in de warm rode tint. Zijkanten in prachtig creme.

In de hal beneden (waarvandaan dus de trap start met de rode treden), hebben we bij Praxis speciaal verf laten mengen in exact die kleur, en daar de lange muur (dus waar niet meterkast en kapstokkast is) in geverfd.
Zo, zo mooi! Nog steeds superhappy mee, en krijg heel vaak bijzonder commentaar!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.