Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

14-07-2010 om 20:39

Trofee

Hoi,

Weet iemand waar rond Amsterdam ik een beker (als in cup of trofee) kan kopen?

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Google eens op

sportprijzen

Ik vond http://www.smit-sportprijzen.nl/

Jamin

ik heb bij de jamin voor 4 euro een mooie (plastic) zilveren beker gekocht, die je indien gewenst kunt vullen met snoep.

eliza

eliza

15-07-2010 om 07:42

Oud en nieuw

Mijn kinderen kregen op de schaakclub aan het eind van het seizoen ooit tweedehands bekers. Wie de eerste prijs had, mocht het eerst uitzoeken. Kinderen vonden het prima.

liora

liora

15-07-2010 om 08:59

Moppeke

Super dank je! Ik fiets er elke dag langs blijkt, is me nooit opgevallen. Die dingen zijn hartstikke goedkoop en ik wil per se een nieuwe en er ook iets in laten graveren. Mijn zoon is namelijk heel goed op weg om iets te doen waar we lang aan hebben gewerkt. Wel heel leuk idee om de beker met snoep te vullen!

Liora
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sportbekers

Die dingen zijn inderdaad idioot goedkoop. Ik moest ooit eens voor onze sportclub een wisselbeker regelen en heb toen een geweldig uurtje zoetgebracht in een Alkmaars sportprijzenpaleis waar ik na langdurig wikken en wegen de meest wanstaltige kitschbeker heb uitgezocht. Kostte inderdaad een habbekrats, en dan graveren ze m ook nog voor je.

Groeten,

Temet

Je bent inmiddel voorzien zie ik maar

Smit Sportprijzen was ook mijn tip.

Heb daar overigens ook een paar keer bekers 'nabesteld'. Hadden ze met school met een optreden de 1e prijs, daar voor de hele groep de beker nabesteld voor een paar euro pp.
En kortgeleden was jongste kampioen met haar volleybalteam geworden. Beker moest naar de club dus in samenspraak met alle ouders daar een werkelijk exacte kopie (niet zo moeilijk, originele beker kwam daar ook vandaan) laten maken. Inclusief 'marmeren' voet & de gravering kwam dat op 8 euro 70. En dat was een forse beker!

Zitten in Aalsmeer, en je kijkt werkelijk je ogen uit naar al die bekers!

Mare

Kari1

Kari1

15-07-2010 om 19:10

Pas op

als je zo'n beker met snoep wilt vullen en er dus meer mee wilt dan alleen neerzetten en naar kijken. De randen van zo'n ding kunnen gruwelijk scherp zijn weten we hier uit ondervinding, en daar zou je misschien niet zo snel aan denken. Eerst even voorzichtig de rand controleren dus.
Kari

Hahaha!

Gut, en ik heb eigenlijk alleen maar gegoogled op wat simpele steekwoorden. Ken die hele winkel niet.

Wat is leven soms eenvoudig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.