Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

16-11-2008 om 22:09

Trouwkleding maar dan anders

Hoi allemaal,

Het 'probleem': mijn broertje gaat begin januari trouwen. Ze houden het eenvoudig. Stadhuis, diner. Dat was het zo'n beetje. Nu heeft aanstaande schoonzus mij en mijn zusje gevraagd mee te gaan kleding te kopen voor die dag. Hartstikke leuk maarre....wat is nu leuk? Ze is geen trouwjurktype, eigenlijk helemaal geen jurktype. Ik heb gekeken naar mooie feestkleding met een broek. Ik kom niet zoveel tegen, helaas. Wie heeft er een goed idee wat ze aankan en waar we kunnen gaan kijken (op het www of in het oosten des lands) Arnhem, Apeldoorn, Zutphen. Alle ideeen en suggesties zijn zeer welkom!
Alvast erg bedankt,
An
Oh ja, zwart staat haar echt niet, dus een hoop feestkleding valt al af.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Avondkleding

kijk eens bij C&A,V&D,P&c,de collectie avondkleding is net binnen,of komt binnenkort,zitten vaak hele mooie jurken,pakken,rokken e.d bij.
ook in mooie kleuren zoals paars,rood ,grijs.
op naar de grote warenhuizen dus,ook nog heel betaalbaar!

Mayte*

Mayte*

16-11-2008 om 22:23

Zelf ook zo getrouwd

En ik had een prachtig roomwit wollen jasje van Claudia Strater aan en een soepele, zwart leren rok tot op de enkels, ook van Claudia Strater. Beide kledingstukken draag ik nog steeds. Verder mijn haar (zwart) opgestoken en er hier en daar wel een roomwit roosje in vastgeklemd om het toch een beetje 'trouwerig' te laten lijken. Ik voelde me er helemaal goed in.

Cora kemperman

Ik heb destijds mijn niet-officiele trouwkleding gekocht bij Cora Kemperman in Arnhem.

Een mooi simpel wit linnen jurkje (het was hoogzomer), maar wellicht hebben ze ook iets moois voor in januari?

Een mooie wijde broek met iets getailleerds erboven of zo?

Marlies

Bruidegom

Prachtige ideeën hierboven. Wat heeft je broer aan? In welke tinten gaat hij? Ik vind allerlei aardetinten ook erg mooi. Broer in sportief camel jasje en schoonzus in crème. Mooie glanzende donkerbruine broek met pumps. Mooie schoenen en tas erbij. O, romantiek, heerlijk.
Dus een beetje afstemmen in kleur kleding van broer.
Fijne dag!

Geen jurk

Een kennis van mij had een soort bruids-broekpak aan. Heel bruiderig en toch heel goed bij haar passend.

Had geen zin in een bruiloft met toeters en bellen. Mijn jurk is een avondjurk van zachtgeel van achteren langer dan van voren en daaroverheen had ik een goudkleurig bolero. Mooie hoed erbij en schoenen in dezelfde kleur als hoed. Klaar voor toen 600 gulden geloof ik. En de reacties van (vreemden) mensen waren allemaal erg positief. Juist omdat het niet een standaard bruidsjurk was.
Als ze maat 36 heeft mag ze hem lenen.

Minet

Minet

17-11-2008 om 12:01

Galakleding arnhem

Toevallig zag ik vorige week in het centrum van Arnhem een winkel met alleen maar galajurken in alle kleuren van de regenboog.
Lijkt me een prima alternatief.
Ik ben destijds getrouwd in een legging, sjieke blouse erboven en een cardigan in de kleur van het overhemd van mijn partner. Mooie pumps eronder, en ik was prachtig en hip voor die tijd (17 jaar geleden)

Groetjes, Minet

An

An

17-11-2008 om 19:02

He, bedankt zover! minet waar?

Hoi allemaal,

Bedankt alvast voor de leuke ideeen. Cora Kemperman is een goed plan, daar gaan we kijken. Enne Minet? Waar in het centrum???????? Bij de Bijenkorf, in een zijstraatje of aan de kant van de v+d?
An

Maar...

...wat wil de bruid zelf eigenlijk?

Minet

Minet

18-11-2008 om 13:44

Eehhhh

ik liep van parkeerplaats broerenstraat richting de grote winkelstraat......daar ergens dus

Groetjes, Minet

An

An

18-11-2008 om 17:42

Genista

tja, dat weet ze niet. Daarom vraagt ze ons Wel heeft ze liever een broek dan een jurk. Vanavond gaan we brainstormen bij mijn zusje. Alvast bedankt dus voor de websites.
An

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.