Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carmen

Carmen

02-11-2008 om 17:40

Tweedehands kledingwinkels in amsterdam

Mijn dochter en ik zijn dol op struinen in tweedehands kleding winkels. We komen bijvoorbeeld vaak bij het ruilrek in Osdorp. Zijn er Amsterdammers met deze afwijking hier op het forum, en hebben jullie tips? Welke winkels MOETEN we een keer bezoeken?

Carmen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

04-11-2008 om 22:06

Sinilind

Klinkt goed. Ik denk dat ik al weet wat ik morgen ga doen!

Carmen

Margriet*

Margriet*

04-11-2008 om 22:14

Carmen

waar zit die winkel van jouw. Ik wil wel eens wat anders dan die suffe We en H&M op het Osdorpplein?
Bij de Bilderdijkstraat zitten meerder tweedehandswinkels. Trekkemaan zit net om de hoek bij de Kinkerstraat (vanuit West fiets je de Kinkerstraat in, kruizing Bilderdijkstraat zit hij recht direct om de Hoek). Ook zit daar Tutti Frutti en volgens mij nog twee winkels.
Verder Lady Day in de Hartenstraat (ga ook gelijk even naar Exota, wel nieuw maar erg leuk).
De winkel van Sinilind heet niet Dora Dolls maar Laura Dolls. Verder heb je Zipper in de Oude Hoogstraat.
Episode is wel leuk maar een stuk duurder dan bijvoorbeeld Trekkemaan.
Mijn buuf wat ook pas in een winkel in de Rivierenbuurt in de buurt bij de Beethovenstraat, had ze een leuk shirt gescoord.

Carmen

Carmen

04-11-2008 om 23:04

Margriet

Het ruilrek zit op Tussenmeer, vanaf het Osdorpplein aan de rechterkant, beetje aan het einde.
Jij ook bedankt voor je tips!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.