Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lilly

lilly

29-06-2010 om 22:29

Tweelingbuggy gezocht..

hallo allemaal.

ik ben op zoek naar een tweelingbuggy.

voor mijn tweeling van 2 jaar.

ik heb nu twinbuggy.van koelstra..dat ze naast elkaar zitten...maar die buggy rijdt heel moeilijk en zwaar..ik heb het internet afgezocht...maar kon niet de goeie vinden die ik wil hebben...hij moet niet te duur zijn.en niet al te groot.en dat ze naast elkaar zitten..wie weet goeie winkel/site/waar ik kan kijken.

want ik ben deze buggy echt zat!..........

alvast bedankt!.

groetjes.lilly....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

30-06-2010 om 08:54

Marktplaats?

daar staan er meestal genoeg

Zwaarder materieel

Voor een tweeling van twee heb je gewoon zwaarder materieel nodig dan een buggy. Die kleine wieltjes trekken het gewicht gewoon niet. Een echte wagen aanschaffen dus.

Zelf heb ik heel veel plezier gehad van de x-adventure twinco. Volgens mij zijn die voor een zeer redelijk bedrag via marktplaats te krijgen. En over een jaar verkoop je hem gewoon weer.

En met twee jaar kunnen ze vaak ook heel goed zelf lopen. Ik had toen ook een enkele buggy erbij en dan de kinderen er om de beurt in.

vlinder72

vlinder72

04-07-2010 om 12:09

An ka, phil en ted is een a merk

Een phil en ted buggy is geen slappe buggy met ienie mienie wieltjes maar een absolute topwagen. Wij hebben jaren een Kiwi explorer gebruikt. Topwagen. Zwaar om te tillen maar is fantastisch in gebruik en kan absoluut niet kapot.

vlinder72

vlinder72

04-07-2010 om 12:13

Sorry an ka, twee draadjes daardoor verkeerde reactie.

Lilly heeft haar vraag over een tweelingwagen verdeeld over twee draadjes. En nu haalde ik de twee draadjes met de reacties door elkaar. Maar in ieder geval is de phil en ted prima maar misschien meer geschikt voor twee kinderen van verschillende leeftijden. Daar is die buggy ook speciaal voor.

Ik snap het even niet. Bij de twinbuggy van koelstra denk ik aan: http://www.koelstra.com/nl/producten/232/Simba%20Twin.aspx
Ik kan mij voorstellen dat die waardeloos gaat met een setje tweejarigen.

De Ted en Ed ziet er uit als een stevige wagen met goede grote wielen. Alhoewel ik persoonlijk niet zou kiezen voor een model waarbij er een kind 'ondergeschoven' zit. De handjes van een tweejarige zitten zomaar tussen de wielen.

Nogmaals, ik zou kiezen voor zwaarder materieel. Van wat voor merk dan ook.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.