Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MoniqueP

MoniqueP

12-10-2009 om 21:42

Uithof utrecht parkeren

ik moet morgenavond in het Marinus Ruppertgebouw zijn. Nu wordt me geadviseerd om in de parkeergarage te parkeren van de Universiteitsbibliotheek. Kent iemand de Uithof? Ik zelf nl helemaal niet. Is dat handig die garage of loop ik dan in mijn eentje in het donker in een verlaten garage (niet zo'n held). Geen idee hoe druk het is op zo'n tijdstip? Ik moet daar zijn tot 9 uur 's avonds. Of heeft iemand een betere parkeertip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-10-2009 om 21:47

Kan morgenochtend wel even kijken

Weet het niet precies, maar ik kom er morgenochtend op de fiets langs. Ik kan wel even kijken. Volgens mij kun je ook bij het UMC parkeren.
Maar misschien weet iemand anders het zo uit zijn hoofd?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-10-2009 om 22:00

Heb je dit al gezien?

Heb even voor je zitten speuren; je kunt ook op de Leuvenlaan zelf parkeren, voor het gebouw. Ken je deze link? Er staat een plattegrondje en de P's staan eropaan gegeven en beschreven.
http://idc.fss.uu.nl/dmdocuments/Routebeschrijving%20Marinus%20Ruppertgebouw.pdf

MoniqueP

MoniqueP

12-10-2009 om 22:45

Handige tip

Goeie tip ijsvogel! Ga morgen dan proberen voor het gebouw te parkeren. Maar ALS dat niet lukt, weet iemand dan of parkeergarage goed alternatief is?

UU-medewerker

UU-medewerker

13-10-2009 om 08:36

Parkeergarage

Ik werk daar! En, die parkeergarage is echt de dichtstbijzijnde mogelijkheid om te parkeren. Het is geen enge garage, maar hoe ' ie om 9 uur 's avonds is weet ik niet; ik werk alleen op 'normale' kantoortijden. Overigens is het dan niet uitgestorven op de Uithof, zoals 10 jaar geleden: er zijn aardig wat studentenwoningen in de buurt en 's avonds wordt de UB ook aardig gebruikt.
Tip: de ingang van de parkeergarage is aan de ' achterkant ' = Cambridgelaan, maar je kunt het beste te voet er aan de andere kant uitgaan = Heidelberglaan. Daar is ook de betaalautomaat.

UU-medewerker

UU-medewerker

13-10-2009 om 08:46

Herstel

Sorry, ik was even in de war met een ander gebouw, met ook een professor-van-een-tijdje-geleden-naam. De parkeerplek van de link die ijsvogeltje noemt is inderdaad de beste keus denk ik.

Inmiddels al geweest....

maar je kunt prima 's avonds! voor het ruppert gebouw parkeren. Na 18.00 uur kost het nog niets ook!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.