Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Janine

Janine

15-10-2008 om 11:16

Uitje parijs met cursus, man mee nemen?

Hoi!
Ik zit op Franse les, 2de jaars. Nu gaan we in het voorjaar een weekendje naar Parijs met het clubje, mannen en vrouwen. De meeste gaan alleen, en 2 nemen echtgenoot(te) mee. Wat te doen, zal ik manlief ook meevragen? Wel moeten we dan oppas voor onze 2 kids zoeken, voor 2 nachten. Nog geen idee of dat gaat lukken hoor, maar das van latere zorg.
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, omdat we zelden iets samen doen.Of uberhaubt weg gaan, altijd druk met gezin en werk. En hij zou ook wel bij het groepje aansluiten denk ik. Maar alleen gaan is ook prima, doe ik wel vaker. Wat zouden jullie doen? ( hangt natuurlijk ook van je man af!)

Janine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je zegt het al

... het hangt van je man af. En van je kinderen, en van de rest van het groepje...

Als het je leuk lijkt, en het kan: doen. Als het wel kan, maar het lijkt je niet leuk: niet doen.

Zelf zou ik het overigens wel doen (al zou ik dan weer stiekempjes de p in hebben dat manlief de hele dag leuke dingen kan doen terwijl ik in een cursus zit).

Groeten,

Temet

margje van dijk

margje van dijk

15-10-2008 om 14:29

Nou, ik zou het wel weten

Wat Temet zegt onderschrijf ik, het hangt van je man af en ook van jou. Maar nu je om onze mening vraagt:

Bij zo'n cursus-context zou ik echt zonder man gaan. Dat twee andere mensen hun man meenemen vind ik een beetje raar. Waarom ga je dan met een groepje mee? Ik zou dan juist als groepje willen optrekken en niet een beetje met je eigen man erbij gaan zitten plakken.

Als je het leuk vindt met je man naar Parijs te gaan, boek dan een ander weekend samen met hem. Helemaal met z'n tweeën en verder geen verplichtingen t.o.v. het cursusgroepje. Volledige aandacht voor elkaar.

Margje

wendelien

wendelien

15-10-2008 om 15:59

Inderdaad

Ik zou ook zonder echtgenoot gaan. De sfeer verandert als er mensen bij zijn die elkaar verder niet kennen en dat is zonde.
En regel nog eens een apart weekendje met je man - daar hebben jullie veel meer aan.

Faith

Faith

15-10-2008 om 17:09

Mee eens

Ikzou de kans grijpen en lekker zonder man gaan. Geen geregel ook, alles loopt thuis goed. Ga je een andere keer met je man om de leuke dingen van Parijs te laten zien. Faith

Voorbereiden

Ik zou manloos gaan en het aankondigen als een voorbereiding op dat reisje samen...

Lynna

Lynna

18-10-2008 om 07:46

Niet doen!

Ik zou het niet doen en niet eens meegaan als anderen wel hun man meenemen. Je kent elkaar als groepje en dan snap ik niet dat er opeens anderen meemoeten. Je hele sfeer is dan toch anders?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.