Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Uitverkoop tuinmeubels?

hoi
wij hebben een plastic tuinmeubelset van 10 jaar oud, zo lelijk dat tussen het vale blauw er al veel wit te zien is. Ik zou heel graag zo'n massief houten tuintafel willen met bijbehorende stoelen, maar ik wil er geen 1000- 1500 euro voor neerleggen.
weet iemand misschien of er ook een uitverkoop (50%?) van de tuinmeubels komt, en zo ja vanaf wanneer is dat? ik wil best tot het einde van de zomer wachten als dat resultaat heeft maar ik kan me ook voorstellen dat de meubels niet eens in de uitverkoop komen.
is er misschien iemand die iets weet van hoe dat gaat bij de intratuin?

Groetjes
Gruffalo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Groningen

in het voorjaar is meestal van allerlei spul afgeprijsd, maar Hornbach en Praxis enz. prijzen meestal wel al in het najaar af.

Vandaag was ik bij http://woeff.nl/ daar hebben ze kwalitatief prachtig buitenmeubilair, vanaf vandaag outlet verkoop, dus ik weet niet of je in de buur van Groningen zit? (anders is een dagje Groningen ook erg leuk!)

Nasha 1st

Nasha 1st

12-06-2010 om 16:15

Kijk eens bij

LB, die heeft ook mooi spul voor niet al te veel geld, ik heb daar mijn tuinset ook vandaar....

(LB = Leen Bakker)

tuinbank

tuinbank

12-06-2010 om 19:35

Hier

Ik weet niet waar je woont, mijn man maakt leuke tuintafels en banken. De maat die je wil.
Kan je wel een foto sturen als je interesse hebt.
Of mag ik geen reclame maken voor hem?

Marktplaats

Op marktplaats kan je misschien een mooie 2e hands tuinset kopen, maar er staan ook veel adressen van handelaren in nieuwe teak meubelen.

gruffalo

gruffalo

13-06-2010 om 16:20 Topicstarter

Marktplaats

dank jullie wel voor de tips. Groningen is erg ver weg voor iemand uit het zuiden des lands, vooral om de spullen naar hier te krijgen.

Tuinbank, ik neem aan dat jouw man ook op marktplaats staat? ik heb op marktplaats iig heel erg veel advertenties gezien, had geen idee dat daar zo'n levendige handel in houten tuinmeubelen was.
eerst maar eens een keuze maken in steigerhout (gebruikt/nieuw), hardhout of teakhout, moeilijk: alle drie met eigen prijskaartje maar ook met andere levensduur en uitstraling.

Groetjes
Gruffalo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.