Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Van haren laarzen?

ik heb eigenlijk een paar nieuwe laarzen nodig. Nu zag ik dat ze bij de van haren laarzen voor rond de 50 euro hebben. Zijn die dan wel van goede kwaliteit? Zo, niet welke zijn dan aan te raden?

Mijn huidige laarzen zijn lek: als het regent krijg ik meteen natte sokken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

26-11-2009 om 13:19

Niet mijn keuze

Voor 50 euro zal het wel niet echt leer zijn, met daarmee het nadeel dat de laarzen kunnen gaan broeien en minder lang meegaan. Ik geef intussen lieven 150 euro uit aan goede leren laarzen, die gaan bij mij 3 jaar mee, en dan loop ik er echt de hele herfst en winter op. Ik heb geen gewone winterschoenen meer.

groet, Mamvantwee

liat

liat

26-11-2009 om 14:42 Topicstarter

Het zijn echt leren laarzen

Op zich heb ik wel eens eerder laarzen daar gekocht en ze lopen ook lekker. Nu na een jaar of twee-drie zijn ze echter lek: ik heb telkens natte sokken.

Of heb je dat na drie jaar ook met dure laarzen?

Ben nogal zuinig, ik zou het liefst 10 jaar met laarzen doen.

Bastet

Bastet

26-11-2009 om 14:55

Wel leer

Ik heb er laarzen gekocht voor mijn dochter,en die zijn beter dan ik had gedacht!Als je drie jaar doet met laarzen van 50 euro,is het toch prima,lijkt mij?
Groetjes,bastet

Schoenmaker

Als je goede kwaliteit koopt kun je best een aantal jaren doen met een paar laarzen, maar dan moet je wel op tijd naar de schoenmaker voor nieuwe hakken en zolen.

Of ik nou dure of goedkope laarzen koop, ik moet na een half jaar tot een jaar echt nieuwe hakken eronder laten zetten. Als die laarzen van Van Haren van echt leer zijn, en verder goed in elkaar zitten, zit het met de kwaliteit wel goed denk ik. Maar net zo belangrijk is de pasvorm. Als ze niet lekker zitten houdt het sowieso op.

Overigens is hier in alle schoenwinkels inmiddels de uitverkoop begonnen... Misschien nog even verder kijken?

Chris

amk

amk

26-11-2009 om 19:22

Niks mis mee

ik heb ooit dure laarzen gekocht (iets van bijna 200 euro), die waren na 2 maanden al echt zo versleten dat de schoenmaker er niets mee kon beginnen. Garantie kon ik vergeten. De uitverkoopjes van een goedkope keten zijn nu na een jaar of 6 nog prima zijn.

De kwaliteit is helemaal niet zo slecht van hun eigen merken. Met kinderschoenen blijken de goedkopere schoenen kwalitatief en orthopedisch vaak nog het beste te zijn ook. Dat gegeven pas ik dan ook toe op de schoenen voor volwassenen.

liat

liat

26-11-2009 om 20:02 Topicstarter

Kijk dat wou ik horen!

Ik ga zaterdag er meteen naar de Van Haren toe.

Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.