Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

teuntje

teuntje

13-03-2016 om 17:37

V&D dicht, waar nu kleren kopen?


Schylger Famke

Schylger Famke

18-03-2016 om 16:34

Dank

Maar ik zou bij ons geen Bruna weten. De enig overgebleven kantoorboekhandel is wel bij ons in de buurt, dus die zal het dan wel worden. Het is pas voor volgend jaar, misschien is er dan wel iemand in het gat in de markt gesprongen. Ik heb niet zo veel ervaring met de school campus, maar het assortiment rugzakken en agenda's was vorig jaar indrukwekkend. Verder nog niets nodig gehad, behalve een multomap en bekers en broodtrommels.

Triva

Triva

18-03-2016 om 19:54

online

Rugzakken koop ik online. Je kijkt welk model je kind wil en vervolgens heb je op internet veel meer keus. Daar kun je ook kaftpapier etc vinden als je wil.

Grappig dat je in de buurt geen Bruna hebt en wel een V&D had. Ik had zo zes Bruna's binnen de afstand van 1 V&D.

Mug

Mug

18-03-2016 om 23:08

V&d nog 1 keer open

In de loop van komende week.
Gaan jullie daarheen ?

Misschien

Ik weet het nog niet. Enerzijds zou ik heel graag nog wat kinderkleding van Frendz kopen, vind dat zo'n geweldig merk met voor onze kids een superpasvorm. Anderzijds voelt het niet helemaal oke. Kan niet echt uitleggen waarom, een beetje alsof je gaat lijkenpikken... Kijk nog wel even wat ik doe.

kaftpapier