Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

02-10-2008 om 17:12

Verf van painting the past

Heeft iemand ervaring met deze verf? Op de website ziet het er allemaal geweldig uit en het is ook de sfeer die ik zoek. Ik wil binnenkort naar een winkel waar ze het verkopen en grote kleurstalen hebben, maar gebruikerservaringen zijn welkom!

groetjes, Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Yep

Wij hebben de schouw in de woonkamer olifant grijs geverfd met verf van painting the past. Het is heel mooi geworden. Het geeft inderdaad een wat krijtachtige uitstraling wat mooi past bij een oud huis en een wat klassieke, landelijke inrichting (wat wij hebben
Kortom, ik kan het wel aanraden!

Marith

Super!

Hier de gehele woonkamer en hal geverfd...en ik ga het hele huis ermee doen!
haaha ik heb geen aandelen hoor, maar ik vind het superverf!

Mamba

Mamba

03-10-2008 om 08:29

Kijk, (en nog wat vragen)

da's leuk om te horen, was net van plan om te vragen of het alleen voor een accent is, of ook mooi voor alles. In april heb ik mijn hele hebben en houwen inclusief foto's hier neergezet en een update beloofd als het klaar is. Dat is het nog niet . De meubels staan wel beter, de schilderijen hangen mooier, mambaman is er eindelijk van ook van overtuigd dat de bank a) te groot is voor dit huis en b) een lastige kleur is om mee te combineren. Volgend jaar ofzo kan hij het waarschijnlijk aan om een andere bank te gaan kopen.
Ik vind de kleuren van PTP erg mooi, maar weet niet zo goed wat te kiezen. Ik heb wat antieke -en dus bruine kasten, met 'wheat' als achtergrond slaat het helemaal dood. Op de foto's zie ik dat ze ook witte plinten hebben, vind ik wel mooi als contrast. Heb jij dat ook? Is het hout ook met PTP gedaan, of heb je daarvoor een gewone verf genomen?

groetjes, Mamba

Mamba

Wij hebben de woonkamer met "Linen" (linnenkleur, vergrijsd bruin zeg maar) gedaan, wij hebben in het eetgedeelte donkerbruine tafel en kast/sidetabel, staat erg mooi! In het woongedeelte hebben we vooral natural meubels, natural teakkasten en donkerbruine leren bankstel.
Het houtwerk is wit, RAL 9001, dat is een mooie witte kleur!
succes en als je nog wat wil weten, roep je maar!
gr Nora

Oh ja, je kan bij de meeste winkels die dit verkopen ook grote stalen meenemen, zodat je kan kijken wat lichtinval doet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.