Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-05-2009 om 15:04
In het huis waar we tijdelijk wonen ligt op alle slaapkamers een vinyl vloer in laminaatbeukenvloer-look. Ik vind het niet mooi maar het ligt er nu eenmaal en we zitter er maar tijdelijk. Hoe krijg ik die vloer schoon? Er zitten vegen op, zwarte strepen van (sport)schoenen, vlekken. De vloer dweilen met allesreiniger helpt niet tegen die strepen en vlekken. Met een schuursponsje krijg ik doffe vlekken, met zo'n wit wondersponsje idem dito. Iemand een tip?
29-05-2009 om 15:48
Niets
Je woont er tijdelijk? ik zou me er niet aan storen. Je kunt de strepen weggummen, maar ze zitten er zo weer.
29-05-2009 om 19:46
Tja
Niets doen heeft ook mijn voorkeur, en dat doe ik al regelmatig in het huishouden , maar zo af en toe ontkom ik er toch niet aan... Bovendien komt binnenkort de eigenaar van het huis langs (woont in buitenland) en dan wil ik het huis toch enigszins in de staat tonen waarin het verkeerde toen we erin trokken.
29-05-2009 om 20:11
Schuursponsje
Hier krijg ik zwarte strepen (maar geen vinyl) wel eraf met een schuursponsje (harde kant), gewoon met water.
29-05-2009 om 21:49
Stoomreiniger
hier wordt al het vinyl ( in het hele huis) brandschoon met de stoomreiniger.misschien kun je die van iemand lenen?