Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vlek beddengoed

Heyy, ik ben een meisje van 17jaar oud en ben op vakantie in een bungalow huisje. We gingen de bedden opmaken en ik zag dat er een vlek in het beddengoed zat. Ik heb last van van wat mentale problemen en ben dus gestresst over wat die vlek zou kunnen zijn. Het is een best wel grote geel achtige vlek. De randen zijn wat donkerder en naar binnen wordt de kleur wat lichter. Het is een beetje geel/bruin. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

verkleuring door slijtage/ouderdom?

Nina003

Nina003

23-07-2021 om 23:24 Topicstarter

dankje voor de snelle reactie. Ik weet niet of het door ouderdom komt, het zit een beetje midden op het hoeslaken en het heeft een beetje de vorm van een piemel. Zou het misschien een urinevlek kunnen zijn?

Geen idee wat het kan zijn.. ik zou vanavond zonder beddengoed slapen (als dat mogelijk is natuurlijk), en morgenochtend een melding maken bij….? (Receptie, verhuurder bungalow)

Nina003

Nina003

23-07-2021 om 23:30 Topicstarter

dankjee, ik zal morgen een melding maken. Ik wou eigenlijk een foto van de vlek erbij plaatsen, maar dat kan vgm niet. Is er een mogelijkheid dat dit een sperma vlek is ofso? Het is een trouwens een wit laken. Ik heb geen idee welke kleur sperma kleurt als het opdroogt op wit of hoe urine er dan uitziet? Weet iemand dit?

Kijk, je krijgt er hoe dan ook zelf echt helemaal niets van. Geen ziekte, geen uitslag, niets. Het is dus puur het idee (dat je dat maar weet).
Maar goed, het idee dat het iets is dat vies' is (of het nu urine of sperma is, of ooit een bloedvlek en het ziet er na meerdere keren wassen zo uit), dat kan ik me best voorstellen. Tip: leg er voor deze nacht een handdoek overheen. En morgen vraag je om een schoner laken.
Je kunt jezelf ook te erg opfokken. Dan kun je jezelf ook misschien toespreken dat je er vermoedelijk niet dood aan gaat.
(dat 'vermoedelijk' is bij wijze van spreken. Het zit in je hoofd, en dat kun je proberen te negeren. Je kunt dus ook lekker gaan slapen).

Je kunt het!

Het beddengoed is of helemaal vies, en dan had je dat al gemerkt, of schoon gewassen en dan is het een "schone vlek" oftewel een verkleuring in de stof maar zonder dat er nog vuil achtergebleven is. Want linnengoed voor hotels etc wordt heel heet gewassen en gestreken.

Ik zou het overdag melden bij de receptie inderdaad, dan kunnen zij het ook aan de wasserij doorgeven en jou een schoon pakket verstrekken.
De tip om er een hadndoek over heen te leggen voor de nacht vind ik wel een goede als dat je gemoedsrust geeft.

Het is een steriele vlek, beddengoed in de bungalow huisjes wordt heel heet gewassen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.