Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vlekken in vloerbedekking

Ik erger me groen en geel aan de vloerbedekking in mijn huiskamer. Wij hebben zandkleurige vloerbedekking aangeschaft vier jaar geleden toen we dit huis kochten, en nu met jonge dochter komen er steeds meer vlekken in het losse deel dat onder de zithoek ligt. Mijn vriend wil het nog eens gaan behandelen (shamperollen?!) maar daar komt het al heel lang niet van. Het gekke is dat als je in deze vloerbedekking een vlek eruit wilt halen je een nieuwe vlek creert. Water geeft dus al een vlek. Ik vind dat niet normaal. Eigenlijk zou ik het liefst laminaat willen leggen of een nieuw stuk tapijt of (droomt weg) een ander huis met 2 extra kamers of of ....
Lastig die partners die niet graag iets willen veranderen (nee, wacht, dat is een andere rubriek!).

Graag jullie tips.

Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

09-11-2008 om 06:55

Overstappen

Hai Vonda, kunnen jullie de kerstbonus (bijvoorbeeld) niet gebruiken om gewoon iets heel anders neer te leggen? Zandkleurig tapijt in combinatie met kinderen klinkt vrij hopeloos. En tot die tijd dan een heel goedkoop kleed op de ergste plek? De meeste vloerzaken hebben restjes tapijt die ze omzomen en dan verkopen als kleed, soms heb je voor iets van veertig euro al een leuk stuk.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.