Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brunette

Brunette

21-09-2020 om 14:27

Vraagje over haar verven

Goeiemorgen, ik heb mijn haar gemillimeterd en nu wil ik het verven, maar verf ik dan niet mijn hoofdhuid mee?

Flavia

Flavia

21-09-2020 om 14:31

kapper

Als het erg kort is wel, daarom kleuren ze het ook eerst voor ze gaan knippen bij de kapper.

Ja, als het gemillimeterd is wel.

Als het niet gemillimeterd is trouwens vermoedelijk ook wel, maar dan valt het niet op. Toen ik zelf nog verfde (henna) smeerde ik altijd wat dagcreme langs de haargrens om te zorgen dat ik die niet meeverfde. Soms pakte ik toch een stukje huid mee, maar met wat schrobben ging dat er dan wel weer af. Het kan haast niet anders of mijn hoofdhuid werd ook meegeverfd, maar dat zag je niet (hoewel mijn haar vrij kort was - maar niet gemillimeterd).

Paar weekjes laten aangroeien maar.

Is je nick trouwens je huidige situatie, of de gewenste eindtoestand ?

Groeten,

Temet

Koba

Koba

22-09-2020 om 01:42

Paar dagen

Je huid vernieuwd zich gemiddeld elke 3 dagen, dan zou je er toch heel snel van af zijn als het afgeeft.

Rijkelijk laat, maar ik had geen geduld om de antwoorden af te wachten. Misschien dat een ander er nog iets aan heeft: ik zag er niets van, ik had na afloop dus niet een bruine hoofdhuid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.