Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

29-11-2009 om 14:46

Waar gordijnen en vitrage kopen

Titel is de vraag al Weet dat Hema een bekende en niet al te dure aanbieder is maar waar kan ik nog meer kijken? Waar is de prijs/kwaliteit verhouding goed? Budget is niet onwijs ruim.

Heb er zelf totaal geen verstand van dus ben wel op zoek naar een winkel waar ze het denkwerk voor me doen. Zie nu al opties over hoeveel plooien je wilt en of je gordijnen gevoerd moeten zijn (denk het niet?).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

29-11-2009 om 16:36

Ja, kwantum

dan blijven die vele meters nog enigszins betaalbaar en er is heel wat keus.

Meet nauwkeurig op wat je nodig hebt. Hoe lang, bijvoorbeeld, is zeer belangrijk.

tonny

Nasha 1st

Nasha 1st

29-11-2009 om 16:40

Kwantum

ja, op zich goede ervaringen, op 1 ding na. Voor zoon gordijnen besteld, met verduistering er aan vast. Netjes opgemeten. Doorgegeven en in de winkel halen ze er dan 2 cm vanaf als je zegt dat je van plafond tot bijv. vensterbank hebt gemeten. Dat is prima natuurlijk. Alleen, hun atelier is ergens in Polen, daar wordt het naartoe gestuurd (daarom zal het zo goedkoop zijn....) en ook daar hebben ze er toen nog 2 cm afgehaald. Resultaat laat zich raden, 4 cm boven de vensterbank en de verduistering kwam boven de lat van het kozijn uit, dus hielp niks....ben teruggegaan en ze zijn toen wel netjes overgemaakt, maar toch.....zoon moest weer een paar weken op zijn gordijnen wachten....

Linda99

Linda99

29-11-2009 om 17:32

Klinkt goed

Zit genoeg tussen bij de Kwantum zag ik al. Van de week maar even langs gaan. Thanks!

Wel jammer dat ik niet online een berekening kan maken wat het ongeveer kost voor 5.20 breed en 2.50 hoog. Iemand enig idee?

En Nasha, ga zeker goed op (laten) meten.

jacci

jacci

29-11-2009 om 21:36

Inderdaad kwantum

Ik ben ook heel tevreden over kwantum. Ze deden alle moeite om dingen uit te rekenen, te puzzelen en te adviseren. Mijn 2e gordijn (wit) had een vlekje dat er niet uit bleek te gaan. Een gratis nieuwe werd zo besteld en tot die er was, mocht het vlekje blijven hangen. Kortom heel tevreden. Jacci

Jacoline29

Jacoline29

30-11-2009 om 11:11

Linda99

Op de site van kwantum heb je hulpjes hoeveel je nodig hebt kwa stof ed als je de maten invult.Let er op door plooien,moet je de dubbele lengte hebben,hoogte blijft wel hetzelfde.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.