Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

10-05-2011 om 22:35

Waar gordijnen laten maken?

Tot nu toe heb ik altijd zelf gordijnen genaaid maar mijn naaimachine kan dat niet meer aan. Ik wil dus eigenlijk kant-en-klaar gordijnen, met van die ringen erin en verduisterend en liefst niet de hoofdprijs (hemaprijzen).

Bij welke winkelketens kun je dit nog meer laten doen want onze kleur is er niet bij de Hema? Ik heb daar eigenlijk nog nooit op gelet, vandaar

Of is het handiger het apart te doen: iemand zoeken die kan naaien en los de stof kopen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

10-05-2011 om 22:43

Leenbakker

Bij Leenbakker hebben ze heel veel keuze en redelijke prijzen.

Bibi72

Bibi72

10-05-2011 om 23:00

Kwantum

Ook kwantum maakt gordijnen op maat.

Markt

Ben laatst gaan kijken op de markt: een aantal winkels (dus geen kramen) met stoffen en ook mogelijkheid om daar gordijnen van te laten maken. Ik vond het wel meevallen gezien prijzen van anderen hier en daar. Kant en klaar is waarschijnlijk veel goedkoper. Xenos heeft ook, zag ik. Niet heel veel keus maar misschien zit daar je kleur wel bij. Helaas zijn de maten van onze ramen niet standaard dus moeten ze wel op maat gemaakt worden (en ik kan niet naaien).

ikea heeft ook kant en klaar gordijnen en kwantum ook.

Hema duur?

Ben je wel eens bij een echte gordijnenwinkel geweest pelle??

Ik heb de laatste jaren voor een paar kinderkamers Hema gordijnen laten maken en ik vond het spotgoedkoop. Zowel de gordijnen zelf als het maakloon. Ook metalen luxaflexjes voor dakramen. ook al een koopje in vergelijking met het velux-alternatief. En ze bevallen uitstekend...

Ingrid

marie

marie

11-05-2011 om 09:15

Aldi

Deze week hebben ze bij de Aldi ook verduisterende gordijnen:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_19/OFF07.SHTML
Groetjes

Stoffenwinkel

je hebt hier een stoffenwinkel, daar heb ik mijn gordijnen laten maken, met voering, heel erg netjes gemaakt, het was wel duur maar er zit ook veel stof in.

Voor de kinderkamer kan ik nog wel bij de hema kijken maar ik vind de kwaliteit van het naaiwerk niet zo geweldig.

Lengtemaat

de lengte van dit soort gordijnen is vaak wel 280 cm,er zit strijkband bij waarmee je ze op maat kan maken.

Bibi72

Bibi72

16-05-2011 om 16:03

Pelle

Fijn dat je geslaagd bent! En idd, dat scheelt nogal niet wat, kan je een hoop ander leuks mee doen

Ookal

is de Hema niet duur, ik vind ze anders duur zat!

Ik zit hier ook aan te hikken tegen zo'n uitgave, voor 12 ramen. Ben bang dat als ik dat niet in 1x doe, de stof er niet meer zal zijn. Pelle, had je ook gekeken op de markt ? Bijv De Cuijp.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.