Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pooh bear

Pooh bear

22-07-2020 om 21:31

waar kan je nog nitril handschoenen kopen voor een normale prijs.

Voor mijn werk als thuishulp gebruik ik altijd nitril wegwerphandschoenen. Dit deed ik al voor de corona hiervoor kocht ik altijd een hele doos van 100 stuks voor ongeveer 3 euro bij de Action.
Maar de action verkoopt ze nu niet meer ik dacht eerst dat dit door de corona kwam maar schijnbaar verkopen ze het niet omdat het plastic is en dus slecht voor het milieu.

Maar ze zijn nu dus bijna nergens meer te krijgen ook op internet niet bijna overal kosten ze nu 25 euro per doos. En als ik ze goedkoper vind bv 15 euro wat ik nog steeds erg duur vind zijn ze uitverkocht of moet je ze met 20 dozen tegelijk kopen.
Zelfs op ali expres kosten ze 15 of 20 euro.

Iemand hier die weet waar je ze nog kan kopen?
Af en toe heeft het kruidvat een paar doosjes latex handschoenen maar daar zitten er maar 20 in en die zijn zo op. En als ze ze al hebben liggen er nooit meer dan 1 of 2 doosjes


Flavia

Flavia

22-07-2020 om 21:39

Nergens

Ook bij de kluscentra als Hornbach, Gamma etc zijn alle single use handschoenen al maanden uitverkocht.

Pooh bear

Pooh bear

22-07-2020 om 22:19

klopt

Daar was ik ook al geweest. Ik hoop dat ik een winkel over het hoofd heb gezien die ze nog wel heeft.
Je zou zeggen dat ze nu toch wel weer op voorraad zouden komen. Mondkapjes kan je inmiddels ook overal kopen.

Watervrouw

Watervrouw

22-07-2020 om 22:38

Niet

Ik ben ook op zoek maar kan ze ook niet vinden. Soms krijg ik er een paar van de wijkverrpleging. Voorheen kocht ik ze bij de Plus maar daar zijn ze allang niet meer.

Makro

100 stuks vanaf ongeveer €5,-

Pooh bear

Pooh bear

22-07-2020 om 23:22

Helaas geen makro pas

Toen iedereen er heen mocht ben ik er overigens geweest en toen hadden ze niet. Maar nu heb je weer een pas nodig en die heb ik niet. Ken ook niemand met een makro pas

Je werkgever?

Misschien dat die ook in wat grotere aantallen kan inkopen? Heb je een teamleider waarmee je dit kunt bespreken?
En zijn een paar huishoudhandschoenen van Vileda misschien een optie, dan ben je weer even gered? Verkrijgbaar bij Blokker. Ze hebben hele dikke, die vind ik niet fijn, geen gevoel. Maar er zijn ook dunnere varianten.

Pooh bear

Pooh bear

23-07-2020 om 00:00

Wil

Nee onze werkgever vind handschoenen niet nodig. Ik werk als huishoudelijke thuishulp en zie nooit geen teamleider of zo.
Ik gebruikte ze al lang voor de Corona om mijn handen te beschermen.
Gewone huishoud handschoenen vind ik minder hygiënisch dan zou ik bij elke cliënt een ander paar moeten hebben en ik maak ook toiletten schoon nu gooi ik ze gewoon weg nadat ik het toilet heb gedaan.

Haarverf

Ook nog een mogelijkheid of ze te verkrijgen zijn bij een winkel waar ze haarverf hebben.

Pooh Bear

Pooh Bear

23-07-2020 om 01:11

Google niet kapot

Deze doos betaalde ik normaal 3 euro voor hier dus 17. Overigens zijn ze ook dan bij de meeste leverancier die ik op Google vind uitverkocht

Pooh Bear

Pooh Bear

23-07-2020 om 01:12

Anne

Bedankt daar zal ik eens gaan kijken.

Jo

Jo

23-07-2020 om 08:51

tandarts

Vraag aan je tandarts of je bij hem/haar kunt bestellen/kopen.

Jo

Jo

23-07-2020 om 08:53

Prijs

Dat zijn overigens geen dozen van € 3,-

Vóór Corona kosten deze ca. € 6,- exclusief BTW

Pooh Bear

Pooh Bear

23-07-2020 om 09:46

Dan had ik ze zeker in de aanbieding want heb er echt geen 6 euro voor betaald misschien 4. Ook die zwarte van de lidl waren 4 euro voor 100.

Annika

Annika

23-07-2020 om 10:22

Volgens mij

bedoelt Jo dat de dozen van de tandarts duurder zijn dan wat jij tot nu toe had.

Angela67

Angela67

23-07-2020 om 10:29

De echte prijs

Neemt ook de milieu verontreiniging en verspilling neet, dus wellicht indenken en via andere wenst zoeken naar duurzame varianten?
Gr Angela

Jasmijn

Jasmijn

23-07-2020 om 10:41

Toch de gewone huishoudhandschoenen dan maar?

Ik weet uiteraard niet bij hoeveel clienten je komt, maar je kunt desnoods bij iedere client een eigen setje handschoenen neerleggen? Dan hoef je niet aldoor wegwerp te gebruiken. En na het schoonmaken van het toilet kan je toch je handen wassen met die handschoenen aan (dus de handschoenen wassen) dan zijn ze daarna toch weer schoon. Als ik thuis het toilet schoonmaak zit er voornamelijk water en wat zeep aan en geen urine of feces resten, zo heel erg vies zijn die toiletten toch niet (en dan nog, je kan de handschoenen daarna wassen/afspoelen)

Angela67

Angela67

23-07-2020 om 10:49

#17 fouten

typen op telefoon . . .
neet = mee
indenken = omdenken

en dan maar meteen gegoogled: https://www.greenjump.nl/Product/Huis/Schoonmaken/Doekjes-borstels-en-sponzen/Herbruikbare-huishoudhandschoenen-natuurlatex

Pooh Bear

Pooh Bear

23-07-2020 om 10:50

Verkeerd gezien

Sorry dan had ik het verkeerd gelezen. 6 euro zou ik ook prima vinden.
Een alternatief dat beter is voor het milieu dat zal dan zonder handschoenen moeten zijn. Aangezien ik ze de hele tijd aan heb en herbruikbare onhygiënisch vind. En dat kan ook echt niet met de Corona heb meerdere cliënten op een dag.

onze roulerende ploeg

heeft op elke locatie handschoenen liggen met naam erop. Deze zijn dus persoonlijk,coronaproof. Dit kun je bij cliënten toch ook doen? Dus niet de hele tijd dezelfde aan maar alleen bij die cliënt.

Pooh Bear

Pooh Bear

23-07-2020 om 12:01

Dan liever zonder

Ik vind gewone ook helemaal niet fijn. Ik denk dat ik dan gewoon weer met mijn blote handen aan het werk gaat.
Dan maar nog meer smeren.

Angela67

Angela67

23-07-2020 om 12:22

keuze

De huid van je handen is belangrijk om te beschermen, nog afgezien van besmetting e.d. Misschien is het een kwestie van wennen, ik zou zeggen: voor de prijs van die latex handschoenen kun je het best een week proberen toch? En als dat het misschien niet is, dan zijn er vast nog meer alternatieven om uit te proberen. Plastic zal niet meer terugkomen, als ik het zo inschat.
gr Angela

Tine Winkel

Tine Winkel

23-07-2020 om 12:32

Bij latex handschoenen

Altijd kiezen voor de soort zonder poeder! Met poeder trekt makkelijker aan, maar geeft risico op latexallergie en dat wil je niet hebben.

ik heb vloeibare handschoenengel

Het heet nu: gloves in a bottle. Mijn vader had zoiets vroeger al in t laboratorium "invisible gloves"
Echt jaren niet gezien tot ik het weer zag bij de apotheek nu onder deze naam. Het helpt je handen wat af te schermen tegen t water.

Nagelstyliste

Nagelstyliste

23-07-2020 om 21:14

Groothandel bv kapoer of nagelproducten

1 zoeken waarbij je geen diploma of certificaat nodig hebt om te bestellen.
Goedkoopstenagelproductenpuntnl . Ook 5 liter alcohol enz heel voordelig.

Lilian...

Hahaha, ik las handschoen-engel ipv handschoenen-gel.

IngridT

Whahahha...als die voor me poetst... helemaal top. Dan houd ik die zeker

Imke

Imke

24-07-2020 om 10:54

Dat is geweldig spul

gloves in a bottle! Afgelopen winter heb ik het ontdekt en mijn handen hebben er veel baat bij gehad.

Geïntrigeerd

Hoe krijg je dat spul dan weer van je handen af?

Groeten,

Temet

het gaat er langzaam af

met de huidschilfers, bij mij dus redelijk snel omdat mijn huid heel snel schilfers loslaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.