Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

22-09-2009 om 17:37

Waar koop ik hoeslaken voor een twijfelaar (120x200)

Mijn dochter heeft een twijfelaar op haar kamer en houdt van strak gespannen onderlakens. Maar ik kan nergens hoeslaken in de juiste maat kopen, weet iemand waar katoenen hoeslaken in 120 breed te koop zijn (strech heb ik al geprobeerd maar ze vind het niet lekker liggen, Madame heeft een gevoelige huid en slaapt alleen lekker op katoen ...)
Alvast bedankt
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rosalinde

rosalinde

22-09-2009 om 17:51

Volgens mij.....

heb ik ze zien liggen bij de wibra ........

Yta Chalne

Yta Chalne

24-09-2009 om 10:59

Hilde

Hilde

24-09-2009 om 11:03

Leen bakker

Of bij Leen Bakker dus?

Die

ene winkel op de rijksstraatweg, ter hoogte van die videotheek ? Dat is zo'n wat ouderwets ogende speciaalzaak daar hebben ze het vast of anders te bestellen, denk ik.

gut wat raar, ik kocht dat vroeger bij de hema, ik heb jaren een twijfelaar gehad.

Wat dacht je van

de wehkamp? Die hebben een hele grote collectie dus wellicht ook voor jouw maat.

Groet

Mar1

Astrid

Astrid

24-09-2009 om 22:57

Hier kan je ze kopen

Op Mijnbeddenshop.nl hebben ze van Arli alle hoeslakens in wel 23 kleuren in katoen En ietsje minder kleuren in jersey. Moltons hebben ze ook in die maat. Ook maten die er niet bij staan kunnen ze leveren. Ze geven 20% korting op de verkoopprijs en versturen gratis. Ik heb er al diverse malen besteld. Ik ben erg tevreden. Mail ze anders even.

marie

marie

25-09-2009 om 09:59

Krimp

Hallo
Ik had dan een gewoon een goedkoop katoenen hoeslaken van de Wibra van 140 x 200 gekocht. Ik ga er namelijk van uit dat die dingen krimpen in de hete was. Ik koop ze dus altijd een maat te groot. Dan passen ze erna prima.
Dus best kans dat als je eentje van 140 x 200 koopt die na een 60-graden was prima om een matras van 120 x 200 past.
succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.