Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

23-09-2012 om 20:17

Waar koop ik (kleine) kindervoetbalsokken

Tangozoon van 8 zit op een kleinschalig, vrijwillig voetbalclubje. Vandaag kreeg hij een clubshirt en daarbijbehorende voetbalsokken. De sokken waren veel te groot. Shirt was aan de ruime kant, maar prima. Ik ga het nog wel opnemen met de trainer, van die sokken. Maar tegen Tangoman die vandaag mee was, zei hij dat ze erbij hoorden, dus ik weet niet of het lukt om kleinere te krijgen.
Nu valt het me op dat die sokken overal zowieso erg groot vallen. Ik kocht een paar bij Scapino, maat 27-30 maar ze vielen veel te ruim, leek meer maat 32. Hij heeft nu 1 paar passende, maar die zijn groen. Ik zoek eigenlijk gele, want die passen bij zijn shirt. Zoon heeft maat 29/30 van schoenen. Veel sokken lopen van maat 30 tot 34 of 35 en die zijn dus echt te ruim. Wie weet een winkel die kleinere maten levert? Liefst niet online want de verzendkosten zijn w.s. hoger dan de kosten van de sokken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

23-09-2012 om 21:17

Voetbalsokken

Ik koop ze gewoon in een sportzaak (vaak is er wel een zaak die speciale voetbalsokken koopt die passen bij het tenue). En ik denk dat die sokken van Scapino groot vallen. Want ik koop voetbalsokken minimaal 3 maten te groot (hier maat 34 en 35; ze hebben sokken 35-38). In de droger gooien wil ook wel eens helpen.

lisbeth

lisbeth

23-09-2012 om 21:42

Bristol

Volgens mij heb ik de sokken van mijn 5 jarige bij bristol gekocht

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tango

Tango

24-09-2012 om 09:03

Ah, bristol

Dat is zo'n winkel die ik altijd vergeet omdat hij hier in zo'n uithoek van de stad ligt waar ik nooit kom. Maar ik zal er eens gaan informeren. Bedankt voor de tip!
En de droger heb ik inderdaad al geprobeerd voor de Scapino-sokken, maar dat helpt dus echt niet, ze blijven te groot. Ach, hij zal er vanzelf weleens in groeien.

Hockeysokken

Je zou denken dat voetbalsokken en hockeysokken hetzelfde zijn. Toch passen kleine voetbalsokken niet bij mijn kinderen en de sokken die bij het tenue van de hockeyclub horen wel. Dus misschien dat een plaatselijke sportzaak hockeysokken verkoopt in de goede kleur?

Tango

Tango

24-09-2012 om 14:02

Zou zomaar kunnen

Tangozoon heeft nu een paar groene, die inderdaad niet specifiek voor voetbal zijn maar ook te gebruiken voor hockey. Deze passen goed. Ik ga eens bij die winkel kijken of ze daar ook andere kleuren hebben inmiddels. Destijds waren alleen de groene op voorraad in die maat. En anders maar iets bestellen. Inmiddels ook een mail gedaan naar de trainer. Ben benieuwd wat hij antwoordt.

Annet

Annet

24-09-2012 om 20:24

Misschien hier?

http://www.hockeyspullen.nl/contents/nl/d28_hockeysokken.html

Helaas zag ik je berichtje te laat. Afgelopen weekend hadden ze een actie 'zonder verzendkosten'.
Hockeydirect bestaat ook. Die hebben een langere actie van geen verzendkosten. Geen idee of die nog geldt.

Stanno

het merk stanno heeft kleine sokken, wij kopen de grotere sokken altijd bij intersport, die hebben ze in allerlei kleuren.

Voetbalkousen zijn er ook in 25-29 maar ja...dan wel zoeken naar geel succes!!

lisbeth

lisbeth

25-09-2012 om 07:33

Decathlon

De decathlon heeft ze ook weet ik uit ervaring.
Mijn zoontje had mt 27 toen hij begon met voetballen, zie maar een paar voetbalschoenen in die maat te krijgen. Nu heeft een paar mt 30 van de bristol en die zijn echt meer dan prima. Ook de scheenbeschermers hebben we van daar.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tango

Tango

25-09-2012 om 16:31

Decathlon...

Moet toch eens gaan kijken of we hier in de buurt zo'n winkel hebben. Volgens mij kan je daar echt alles kopen wat je nodig hebt, als ik het zo lees op het forum
Voetbalschoenen was inderdaad het probleem niet, bij de schoenenreus hadden ze genoeg staan in kleine maten. Heb alleen het idee dat ze niet waterdicht zijn want af en toe heeft hij na het voetballen drijfnatte voeten.
Scheenbeschermers kocht ik toevallig laatst bij de Aldi, daarvoor had hij die nog niet.

lisbeth

lisbeth

25-09-2012 om 18:54

Tango

Blijf nog even bij de bristol

Kleine man heeft echte adidasschoenen, van jawel de bristol.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tango

Tango

25-09-2012 om 19:43

Lisbeth

Ik zie dat hier dus helemaal geen Decathlon in de buurt zit, de dichtsbijzijnde is bij de Arena in Amsterdam. Vind ik weer te ver om voetbalsokken te halen. Via internet bestellen kan niet, dus dat houdt op. De Bristol wordt het dus. Ik hoop dat we daar slagen.

Was bij intersport en heb even gekeken;

jazeker.....knalgele voetbalsokken in maat 25-29.

Tango

Tango

26-09-2012 om 23:03

Wat lief!

Dat je hebt gekeken, Lilian. Wij hebben hier dan weer geen intertoys volgens mij. Inmiddels wel een paar in de juiste kleur gevonden, bij de sportwinkel in de buurt. Wel met zwarte strepen erop, maar dat maakt nou weer niet zoveel uit, want in zijn shirt zit ook zwart.
De trainer mailde me ook nog netjes terug met excuses en zou proberen bij een volgende bestelling een paar in de juiste maat voor ons te bestellen. Komt dus helemaal goed. Voorlopig kan zoon weer voetballen met de juiste kleur sokken. Zelf vond hij groene sokken onder een geel shirt overigens geen probleem, zijn moeder had er meer moeite mee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.